Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teillä töissä tuoda makeita eväitä ja leipomuksia myös muille?

Vierailija
03.09.2020 |

Siis leivoin kotona pullaa ja otin itselle kahvin (aamu/iltapäivä) kanssa pari mukaan. Hirveät silmänpyöritykset ja naljailut sain, että miksi en tuonut muillekin.
No ei ole aikaa olla koko konttorin kondiittori..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä meillä mitään sääntöä ole. Moni voi kahville hakea kahvilasta pullan, niin ei todellakaan osta kaikille. Mutta toiset kun tykkää tehdä itse, tuovat mielelläänkin maisiaisia. Ei kukaan jatkuvasti tahdo pulllaa syödä, mutta on se silloin tällöin ihan kivaa.

Vierailija
22/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pullaa kaikille. Samalla tuon myös aamupalan jalounaan kaikille ettei kellekään tule paha mieli. Kyllähän tuohon rahaa uppoaa, mutta mitäpä sitä ei työkavereiden puolesta tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdessä firmassa tuo perjantaipulla. En syö pullaa enkä osallistunut, aika ahdistavaa oli sitä katella.

Vierailija
24/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä syön pullat kotona ja töissä sitten jotain terveellisempää evästä. Jotain valmista ostan joskus työkavereillekin, keksejä tai karkkia mutta leipoa en jaksa.

Mutta olis vähän noloa vedellä itse jotain kakkua aamukahvin kanssa kun muut kattoo vierestä. Tulis varmaan just tollasia katseita.

Enkä oikein välitä työkavereidenkaan leipomuksia syödä. Jotkut toki osaa mutta sitten on niitä tekijöitä joiden tekeleitä on kohteliaisuudesta otettava ja vähän kehuttava vaikka olis miten epäilyttävän näköstä.

Vihaan tuota sosiaalista paskaa. Olispa oma työhuone ja kahviautomaatti!

Vierailija
25/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuonut työpaikalle mitään ja olen siitä ylpeä. Monet muut ovat tuoneet, minä ihmettelen sitä.

Vierailija
26/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta toisaalta meillä ei tuoda pullaa kahville edes itselle.

Vierailija
27/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yhdessä firmassa tuo perjantaipulla. En syö pullaa enkä osallistunut, aika ahdistavaa oli sitä katella.

Meilläpä onkin perjantaipullo, eikä ketään ahdista😁

Vierailija
28/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään leivonnaisia minulle. Johan sitä pullankin pariasataa kaloria joutuu veivaamaan pois puoli tuntia kovilla sykkeillä.

Vierailija
29/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kun olen tuonut synttäreitteni kunniakseni pullaa töihin niin heille ei kelvannut. Silloin harmitti, kun vartavasten olin ne heille ostanut. Enpä enää tuo heille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän