Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiin valmistautuminen

Vierailija
03.09.2020 |

Hei peppuseksiekspertit. Olen huomenna aikeissa harrastaa peppuseksiä tapailemani miehen kanssa. Suhteemme on tuore ja kiihkeä, haluan että hommat sujuu huolettomasti ja estottomasti. Siksi haluan varmistua siitä että hygieniapuoli on kunnossa. Te jotka teette suolihuuhtelua, kauanko ennen itse aktia te hoidatte huuhtelut? Käytän käsisuihkua. Haluan olla varma että alakerta on puhdas ja toisaalta että ylimääräiset vedet on jo ulkona.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Eipä ole koskaan mitään normi pesuja enempää vaimo tehnyt ja peppuseksiä on harrasteltu aika paljon vuosien aikana. Eikä ole siis mitään ylimääräistä likaa esiintynyt. Tosin omat panot sinne ei juuri 2 minuuttia kauempaa kestä, kun tulen. Hos on sinne tarkoitus naida, niin jo esileikki vaiheessa otan sen huomioon sormeillessa. Panon aikana sitten reilulla liukkarilla sormea sinne varovasti. Takaapäin helppoa peukalolla. Mutta kun tulee aika sinne penistä laittaa, olen yleensä jo niin kiihkoissa, että ei tosiaan kauan kestä. Jo visuaallisesti on mielestäni upeen näköistä, kun alkaa tosissaan inne sovittamaan. Vaimo on pienikokoinen 158 ja tosi sporttinen pikkupeppu. Oma 18cm näyttää yllättävänkin suurelta sitä vasten. Se on paras tunne, kun terska luiskahtaa sisälle ja itse en todellakaan kestä yleensä kovinkaan montaa työntöä. Sisälle kun menee, niin aina hetki paikallaan. Sitten ihan varovaisella pienellä liikkeellä eteenpäin. Meniskö puolen varren mitalla sitten se hetki, kunnes silmissä pimenee. Orgasmit on kyllä aivan super kovia. Kaluhan tuleekin ulos itsekseen, kun vähänkin löystyy.

18cm hoho. Taitaa olla oikeasti 13cm, elikä normaali koko. Ihme satu setiä täällä.

Hoho!! Olenkin varmaan ainoa kuka on täällä näyttänyt kuvan viivotin vehkeen päällä. Ihan ei kivikovana seisonut, kuten moni huomasikin, mutta mitta oli se 18cm.

Tottakai ja joulupukki on oikeasti olemassa, noita vivoittimia saa ostaa missä vähän tiheämpi skaala. Joten se siitä sun n.s.18cm.. myönnä nyt oikeasti että ei se oo ku 13cm max

Ei v_ttu. Sellasenhan mä olenkin ostanut. Sä voit vaikka lähettää mulle sun oman viivottimen postissa, niin otan sillä sitten kuvan. Tai tulet itse mittaamaan. Itseasiassa joku taisi googlettaa sen kyseisen viivottimenkin viimeksi. Ethän vaan ollut sinä? Sitten, kun oli viivotin todettu raadin hyväksymäksi, niin lähes joka kommentoijalla oli vähintään saman kokoinen. Noh, mulle se on se ja sama mitä sinä uskot, vituttaa vaan periaatteesta toi asenne, että jos ei sulla, ni ei mullakaan.

No kun mulla on 20cm mut en mä tarvi kehuu sitä täällä! En oo sellainen luuseri!

Sun pitää vaan hyväksyä että sulla on vaan 13cm pippeli!!

Hei hetkinen.. onko nyt käynyt niin että 15cm jankuttaja onkin nyt 13cm jankuttaja?!? Odottamaton juonenkäänne..

Totta!! Kas kun en itse tajunnut😅

Joo hän on ihan eri henkilö. Mut joukossa tyhmyys tiivistyy kuten sanotaan😅

Vierailija
22/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan