Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmatyö: TISKAAJANA suurtalouskeittiössä, sinnekään en työttömänä kelpaa.

Vierailija
03.09.2020 |

Kokin tutkinnosta huolimatta. Kelpaisi vaikka
1kk määräaikainen työsuhde.
Tupperimyyjänä olen ollut aikoinaan 2v,ainoa palkkatyö kokemus. Mun eläkelaskelma 0n 20e/kk.
Ikää joulukuussa 35v
Ilmaistöitä olen tehnyt paljon! 9e päivä ja opintotuella harjoitteluita. Toinenkin ammatti löytyy.
Mietin it se mur haa. :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä saa vielä töitä vaikka olisi miten syrjäytynyt.

Yritäpä siistinä, erittäin monipuolisella kokemuksella mutta 50+vuotiaana...

Vierailija
22/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut soittaa kaupungin ruokapalveluihin suoraan esimiehille? Olen itse suurtalouskokki ja täällä keskikokoisessa kaupungissa on niin suuri pula sijaisista, että tuuraajia ei saa ollenkaan. Joskus pomot ovat tulleet itse töihin. Minäkin olen lähtenyt kesken työpäivän omalta työpaikalta toiseen.

Itsekin aloitin meillä poissaolojen tuuraajana. Lähdin jopa puolen päivän keikalle. Eihän siitä saanut rahallisesti kovin suurta hyötyä, mutta jäin pomojen mieleen joustavana ja tunnollisena työntekijänä.

Ei kaikkia sijaisuuksia ilmoiteta esim. Kuntarekryssä.

Entä miten olisi ihan uuden alan opiskelu? Siivoojia ja hoitajia tarvitaan paljon. Pitkä työttömyysjakso on varmasti vaikuttanut itsetuntoosi. Tarvisit positiivisia kokemuksia, niin saisit kasvatettua itseluottamustasi. Miltä kuulostaisi käydä ammatinvalintapsykologin luona?

Tsemppiä sinulle. Olet arvokas ihminen, vaikka et ole juuri nyt töissä. Työ ei määrittele kenenkään ihmisarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, et sulla ei ole noita työvuosia tuon enempää.

Vierailija
24/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse siitä että liian pieni paikkakunta?

Vierailija
25/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin paljon hakijoita. Älä välitä! Tee jotain kivaa.

Palkkaa saanut viimeksi 1.3.2009

Olen hakenut vuosia töitä!

Ap

Pääsisitkö johonkin työvoimakoulutukseen, josta työllistyy? Mihin tahansa työhön. Ja vaihdat sitte myöhemmin vaikka johonkin kivempaan jos siltä tuntuu. Hain muuten itsekin tiskaajaksi keikkalaiseksi ja en päässyt. Et silleen :D

Sama täällä. Mutta olenkin siihen hommaan liian valkoinen.

Parhaat keinot päästä tiskaajaksi on huono/olematon Suomen kielen taito ja tummempi ihonväri.

Vierailija
26/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla on nyt niin paljon lomautettuna henkilökuntaa, että sen alan töitä nyt tuskin löytää.

Vierailija
27/29 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesula!!! Laitospesuloista monet oikeen huutaa tekeviä hyviä tyyppejä. Palkka ei oo kaksinen, mut ei se keittiölläkään ollu... Hygienia ja raskas työ tuttua ni haluttu tekijä on!

puhdaspalvelu.fi löytyy jo aika monta..

Vierailija
28/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesula!!! Laitospesuloista monet oikeen huutaa tekeviä hyviä tyyppejä. Palkka ei oo kaksinen, mut ei se keittiölläkään ollu... Hygienia ja raskas työ tuttua ni haluttu tekijä on!

Kiitos tästä. Haen.

Ykkösvaihtoehto kuitenkin se suurtalouskeittiö, pitää olla päivätyö koska lapset. Ja miehellä kolmivuorotyö.

Vierailija
29/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Haen.

Ykkösvaihtoehto kuitenkin se suurtalouskeittiö, pitää olla päivätyö koska lapset. Ja miehellä kolmivuorotyö.

Miksi alapeukku

Ap