Voi vatun nettipankkitunnukset! Koskakohan ne taas "aukeaa" uudelleen?
Nordealla on ihan paskakäytäntö, sillä pankki lähettelee noita listoja aivan epäloogisesti. OP:sta tuli uusi lista, kun vanha läheni loppuaan, mutta Nordeasta mulla saattaa olla jopa puolet vielä listaa jälellä, kun se sitten yhtäkkiä muuttuukin uudeksi.
Ja nyt siis taas kävi näin, enkä sitä heti tajunnut. Näppäilin useamman kertaa väärät (vanhat) tunnukset, enkä siis nyt pääse nettipankkiin sisään enää edes niillä oikeilla tunnuksilla.
Kauankohan tuossa nyt kestää, että tuo "lukitus" menee pois ja pääsen taas pankkiin?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 19:37"]
Seuraavana päivänä vasta. Soita asiakaspalveluun jos tarvit nopeammin.
[/quote]
Ok, kiitos sulle. Ei niin kiirettä, ettenkö huomiseen pärjäisi.
Minun piti käydä konttorilla tunnistautumassa.
Todennäköisesti kestää niin kauan, kunnes käyt itse konttorissa pyytämässä avausta ja uusia tunnuksia...
Ihan selkeä logiikka Nordeallakin on. Kun olet numeron 60 käyttänyt, niin sieltä lähtee tulemaan sulle uusi lista.
Siinä nordea listan mukana tulevassa viestiosuudessa sitten sanotaan kuinka kauan sitä vanhaa listaa voi vielä käyttää. Ihan järkevä systeemi.
Näppäilymoka pitää tehdä kolmesti ennenkuin se sulkee sulta verkkopankin vuorokaudeksi. Että onhan siinä pitkälti omaa tyhmyyttäkin mukana.
Seuraavana päivänä vasta. Soita asiakaspalveluun jos tarvit nopeammin.