Aiaiaiaijj, pörssi laskee uhkaavasti
Kommentit (83)
Pörssi voidaan minun puolesta vaikka lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Pörssi voidaan minun puolesta vaikka lopettaa kokonaan.
Kapitalistit tuskin kuuntelevat sun mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla -6,86 %
Pistä nolla perään, niin alkaa olla jotain järkeä.
Tesla -6,860 %. Ole hyvä.
Mulla on nyt n. 60% osakkeita ja 40% käteistä, joten toivon kunnon rytinää. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla 15 % osakkeissa ja mietin onko se liikaa. Möin pois jonkin verran.
Olen valmiina uuteen romahdukseen. Kaurapuurolinjalla menty jo maaliskuusta asti ja kaikki muukin kulutus vedetty minimiin, jotta vuosikymmenen parhaat ostopaikat tulee hyödynnettyä mahdollisimman tehokkaasti. Syödään sitten taas välillä sisäfileetäkin ja nautitaan elämästä, kun kurssit on pilvissä JA nousu on kestävällä pohjalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla -20% ja sekin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla -20% ja sekin on liikaa.
Miinus 20 %?
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiina uuteen romahdukseen. Kaurapuurolinjalla menty jo maaliskuusta asti ja kaikki muukin kulutus vedetty minimiin, jotta vuosikymmenen parhaat ostopaikat tulee hyödynnettyä mahdollisimman tehokkaasti. Syödään sitten taas välillä sisäfileetäkin ja nautitaan elämästä, kun kurssit on pilvissä JA nousu on kestävällä pohjalla. :)
Millä kestävällä pohjalla? Tässä on jo noustu seuraavan vuosikymmenen edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niitä teurastuslukuja keväällä. Olo oli kuin pikkulapsi karkkikaupassa. "Otan tuon ja tuon ja tuon. Se on miinus 50% kiitos :)"
Ainut harmi keväästä jäi ettei tullut enempää ostettua. Rahaa oli mutta nousu tuli yllättäen kun odotti että vielä laskee kun näkymät oli niin huonot joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin tulevaisuudesta. Se nyt on kaikille selvää, että nykyinen nousu ei ole kestävällä pohjalla.
Molemmat Nordean sijoitussalkkuni ovat taas plussalla lyhyen eilisen notkahduksen jälkeen.
Hyvältä näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin tulevaisuudesta. Se nyt on kaikille selvää, että nykyinen nousu ei ole kestävällä pohjalla.
20 vuoden kuluttua? Ainut mikä tässä nousussa on kestävää on nykyhetki. Te tulette samaan ostonpaikkoja seuraavat 10 vuotta.
Pidän sijoitukset ennallan. Joskus lisäänkin sijoituspääomaa, jos on löysää rahaa.
Sitten nostan lompakkooni korkojen nousun verran hyvänä aikana. Käyn matkoilla tai ostan sijoitusasunnon etelän kasvukeskuksesta. Joku tulee ja asettuu vuokralle. Maksaa vuokrallaan asunnonvastikkeen ja asunnon lainakulut ja lyhennykset. Kuntahan ne oikeasti maksaa loppupeleissä asumistukena ja sossun maksamina tukina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida V käyrä elpymisen suhteen toteutua.
Jos nyt viitsit vilkaista sitä käyrää välillä helmikuu - elokuun, niin miltä näyttää????
Eikös tuo ole aika tyylipuhdas VToistaiseksi, mutta nyt näyttää siltä että V:stä onkin tulossa joko W tai VL.
Nasdaq 100 -4,92 %
S&P 500 -3,08 %
Ja päivä on Jenkeissä vasta aluillaan...
Eli ehtii hyvin palautua ennen sulkua.
Jenkkilä on jatkanut päivän mittaan laskua. Nähdäänköhän Nasdaqissa tänään verenpunainen -10% päivä?
Keskuspankkien puhaltama kupla. Vaan eivät ne anna rommata tälläkään kertaa. Järjestelmä on rikki.
Pitäkäähän hatuistanne kiinni! Nyt mennään.
Turhaan toivotte romahdusta. Trump ei anna kurssien romahtaa näin lähellä presidentinvaaleja. Ei vaikka megalomaaninen elvytys johtaisi siihen, että koko USA ajautuu sellaiseen umpikujaan, josta ei selvitä ilman sisällissotaa ja ydinaseita. Koska jos kurssit romahtaa taas, Trump häviää vaalit. Ja Trump ei välitä mistään muusta kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan toivotte romahdusta. Trump ei anna kurssien romahtaa näin lähellä presidentinvaaleja. Ei vaikka megalomaaninen elvytys johtaisi siihen, että koko USA ajautuu sellaiseen umpikujaan, josta ei selvitä ilman sisällissotaa ja ydinaseita. Koska jos kurssit romahtaa taas, Trump häviää vaalit. Ja Trump ei välitä mistään muusta kuin itsestään.
Se on juuri näin keskuspankit äyskäröivät vedet pois vuotavasta paatista. Vaan vielä joku päivä se vajoaa pinnan alle..
Pistä nolla perään, niin alkaa olla jotain järkeä.