Heljä Liukko-Sundström ihan terve?
Ainakin iso ego tätskyllä on eikä puheista dramatiikkaa puutu.
Kommentit (14)
A-talkissa ainakin höperehti ihan ihmeellisiä eikä osannut vastata mitä mieltä itse on kopioinnista, selitti vaan että hänen yleisönsä väittää sitä ja tätä ja ovat hänen takana.
"ne rakastaa mun töitä, ne mustasukkaisesti vahtii mun töitä" plaaplaa...
Ettekö te nyt erota vanhuutta ja hölmöyttä? Ne on vaan jo Ratian kanssa ylittäneet sen rajan että alkaa selkeästi vanhuudenhöperöys olla isosti kuvassa mukana. Hemmetin noloa vanhainkotijorinaa A-talkissa! Toivottavasti toimittajat oppivat kerrasta että nämä kaksi, plus Samulin, Paakkanen ym eivät millään muotoa ole enää live-haastateltavassa kunnossa, ei ainakaan suorassa lähetyksessä! :(
A-talkissa näytettiin Marimekon suunnitteluprosessin töitä, miten on monen ihmisen työn tuloksena päädytty juuri siihen yhteen nimenomaiseen kuvaan. Niistä minäkin vakuutuin, että kyseessä ei ole mikään plagiointi. Liukko-Sundström sai kutsun tutustumaan näihin, mutta ei suostunut.
Tunsin ihan hirveää myötähäpeää kun se puhui tuosta kohusta jossain ohjelmassa.
luovat ja taiteelliset ihmiset ovat usein vähän vauhdikkaita jutuissaan. mun mielestä se oli kiinnostavaa kuunneltavaa. ratia on todella sympaattinen tyyppi.
huvittavaa, että päivärinta syytti ratiaa mainonnasta, kun sillä oli oma laukku mukana, päivärinta oli joskus itse lähetyksessä t-paidassa, jossa oli iso guess-teksti.
Mun isoäidin jutut oli tota luokkaa kun se sairastui dementiaan. Näki uhkia, varkaita ja juonittelua joka puolella. Kovin samanlaiselta tuon mummelin jutut kuulostaa, tosin en tunne häntä että on voinut tietysti aina olla päästään tuolla tavalla vähän pehmoinen.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:04"]
Ettekö te nyt erota vanhuutta ja hölmöyttä? Ne on vaan jo Ratian kanssa ylittäneet sen rajan että alkaa selkeästi vanhuudenhöperöys olla isosti kuvassa mukana. Hemmetin noloa vanhainkotijorinaa A-talkissa! Toivottavasti toimittajat oppivat kerrasta että nämä kaksi, plus Samulin, Paakkanen ym eivät millään muotoa ole enää live-haastateltavassa kunnossa, ei ainakaan suorassa lähetyksessä! :(
[/quote]
Tässä on taas vanhojen ihmisten kunnioitusta huipussaan. Kätketään ne pois silmistä, jonnekin laitokseen horisemaan. Huh huh. Sinäkin vanhenet, mitä sitten tehdään? Ehkä sinut pitäisi sitten heittää roskiin pilaamasta maisemaa?
Ei seniiliys häpeällistä sinänsä ole, mutta jos ihminen ei enää ole täydessä ymmärryksessä niin onko oikein laittaa hänet televisio-ohjelmaan? No, nykyäänhän pienet lapsetkin laitetaan tositeeveeohjelmiin, niin hälläväliä.
Oli kyllä niin epämääräistä tuo ulosanti, kauhealla kiireellä selittelee keskenjääviä lauseita. Ei kai ole voinut nuorena olla tuollainen... tiedän muitakin samalla hätäisellä tavalla höperöiviä vanhoja naisia, onko se sitten jotain varhaisdementiaa vai mitä?
Heljä ja Ristomatti olivat ohjelman parasta antia.
Huomionkipeä, omasta kuvitellusta erinomaisuudestaan sokaistunut taiteilija.