Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono, että olen miehen eka tinder-mätsi

Vierailija
03.09.2020 |

Itse kirjoittelin monien kanssa, kävin monilla treffeillä ja sitten osui kohdalle mies, jonka halusin tavata toisenkin kerran.
Tää mies oli selaillut kuvia yhtenä päivänä, valkkasi muutaman niistä jotka oli jo hänestä tykänneet. Mun kanssa eka mätsi, juteltiin pari päivää ja nähtiin.
Jotenkin hämmentävää, että hänelle kelpasi tosta vaan eka =) vai oltiiko me vaan kohtalo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epäitoivoinen, juokse kun vielä voit

Vierailija
2/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle nyt on vaan tänäpäivänä kelvattava kuka tahansa, jos meinaa päästä vällyjen väliin. Harvemmalla on varaa ruveta valkkailemaan yhtään mitään

Vierailija
4/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska sinä olet kyläpyörä, niin miehen on pakko olla täyspaska. Naisten logiikka. 

Vierailija
5/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa tilannetta. Näet baarissa jonkun miehen, juttelette, sovitte treffeistä, toisista ja alatte seurustelemaan. Ei ongelmaa.

Itse olin tinderissä ja ihan hukuin siihen matcheilyyn, treffeille pyytämisiin jne. Päätin että pidän tauon. Seuraavan kerran kun menen sinne aion pitää vain viittä matchiä kerrallaan ia mitään haittaa ei olisi, jos esimerkiksi seuraavaksi tapaamani henkilö olisi juuri se, josta enemmänkin kiinnostuisin.

Jotenkin on mennyt vaan kummalliseksi, että välttämättä pitäisi useampaa tavata. Ettei se vaan sitten menisi sellaiseksi "karkkikaupassa" olemiseksi.

Vierailija
6/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa tilannetta. Näet baarissa jonkun miehen, juttelette, sovitte treffeistä, toisista ja alatte seurustelemaan. Ei ongelmaa.

Itse olin tinderissä ja ihan hukuin siihen matcheilyyn, treffeille pyytämisiin jne. Päätin että pidän tauon. Seuraavan kerran kun menen sinne aion pitää vain viittä matchiä kerrallaan ia mitään haittaa ei olisi, jos esimerkiksi seuraavaksi tapaamani henkilö olisi juuri se, josta enemmänkin kiinnostuisin.

Jotenkin on mennyt vaan kummalliseksi, että välttämättä pitäisi useampaa tavata. Ettei se vaan sitten menisi sellaiseksi "karkkikaupassa" olemiseksi.

Ei se mulla ollut mitään karkkikauppaa. Kukaan aikaisemmista ei vaan treffeillä herättänyt kiinnostusta yhtään.

Ap.

Vierailija
7/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huolestuttavaa, että mies ei juurikaan kelpaa muille naisille.

Vierailija
8/8 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mulla ollut mitään karkkikauppaa. Kukaan aikaisemmista ei vaan treffeillä herättänyt kiinnostusta yhtään.

Ap.

No lyhyesti, mikä tässä on ongelma, jos molempia kiinnostaa?

-sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi