Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Toimittaja hämmästelee Kimi Räikkösen käyttämää symbolia: ”Miten hän ei ole saanut potkuja?

Vierailija
03.09.2020 |

LOL. Kimi on tainnu antaa pakit tälle wannabe-formulatoimittajalle, kun on tollainen ajojahti päällä.

https://www.iltalehti.fi/formulat/a/9d615476-48c1-4ae5-9828-e6d674b0af5f

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Minttu naarmuttaa tuon huo*an naaman ens kisassa varikkoalueella. 

Vierailija
62/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh heijaa. Menisi toimittaja huitsin nevadaan. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä 2020 hapatusta ja sjw-kuvioita. KUKAAN satunnainen henkilö EI SANELE esim. minulle minkälaisia symboleja käytän. Ei kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Minttu naarmuttaa tuon huo*an naaman ens kisassa varikkoalueella. 

Ihanan tasapainoista porukkaa nämä Kimin fanit.

Vierailija
64/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh heijaa. Menisi toimittaja huitsin nevadaan. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä 2020 hapatusta ja sjw-kuvioita. KUKAAN satunnainen henkilö EI SANELE esim. minulle minkälaisia symboleja käytän. Ei kukaan.

Kyllä sanelee. Saksassa ainakin laki kieltää tietyt symbolit.

Vierailija
65/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku erehtyi ja iltis teki siit jutun.

Ei tainnut olla kova uutispäivä.

Se joku joka erehtyi, oli kyllä nyt Kimi.

Minä en tajua, miten nämä niin älykkäät ja sivistyneet ja koulutetut suomalaiset eivät mukamas ymmärrä, mitä tietyt tunnukset, jotka ovat muulle maailmalle kristallinkirkkaita, tarkoittavat. Aina aletaan selittää jotain muinaisista auringonjumalista tai Preussin kuninkaista, ihan kuin oltaisiin nukuttu koko 1900-luku.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Military_aircraft_insignia

Sieltä katsomaan Current insignia of national air forces-osion alta Saksan (Germany) ilmavoimien tunnus. Voi ihan katsella myös googlen kuvahaun kautta. Kyseinen merkki ei ole kielletty/laiton Saksassa ja tuskin muuallakaan.

Vierailija
66/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Onko Kimi käynyt Saksan armeijan, vai onko Saksan armeija ostanut mainostilaa tämän naaman edestä?

Vierailija
67/67 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Onko Kimi käynyt Saksan armeijan, vai onko Saksan armeija ostanut mainostilaa tämän naaman edestä?

Alkuperäisessä uutisessa toimittaja ihmettelee "Sorry if we've gone over this already but not Kimi Raikkonen putting the iron cross on custom merch??? What the HELL?????"

Eli hän olettaa, että rautaristi olisi kielletty. Ja kysymykseesi, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, Kimi ei ole tietääkseni käynyt Saksan armeijaa. Voidaanko rautaristiä käyttää väärissä yhteyksissä? Kyllä voidaan, mutta se ei tee siitä automaattisesti mitään natsisymbolia varsinkaan, kun kyseinen merkki on edelleen yleisesti Saksan armeijan käytössä maassa, jossa on erittäin tiukat lait suhteessa natsisymboleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi