Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: Mitä mieltä ihmisistä, jotka eivät salli muiden julkaista aikajanallaan?

Vierailija
07.10.2013 |

Kysymyksessä tuo gallupin aihe tulikin jo: Millaisia ajatuksia julkaisujen estäminen omalla aikajanalla sinussa herättää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä asia eikä ainakaan herätä mitään negatiivisia ajatuksia.

Vierailija
2/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan normaalia, ei herätä mitään reaktiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, en minäkään anna julkaista esim. minun nimeä kenekään julkaista ilman, että itse tarkastan millaisessa julkaisussa se esiintyy. Tai siis niin että se tulee seinälleni ilman tarkastusta. Nykyisin ihmisillä on muutenkin kadonnut se raja mitä siellä fb:ssä kannattaa julkaista ja mitä ei.

Vierailija
4/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun pitäisi saada julkaista kaverinsa aikajanalla jotakin? Hänellähän on omakin aikajana, johon voi kirjoitella ihan mitä vain. Yksityisviestitkin ovat mahdollisia. 

Vierailija
5/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi rasittaa milloin minkäkin jutun julkaisu aikajanallani. Siksi.

Vierailija
6/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä facebookkia muuta kuin viesteihin. Siksi.

Vierailija
7/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä on  niitä esim. päivityksiä "oltiin ulkona seurana se ja se hlö" se tulee julki myös sen merkityn hlö:n seinälle.

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:24"]

Miksi jonkun pitäisi saada julkaista kaverinsa aikajanalla jotakin? Hänellähän on omakin aikajana, johon voi kirjoitella ihan mitä vain. Yksityisviestitkin ovat mahdollisia. 

[/quote]

Vierailija
8/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:13"]

No nämä on  niitä esim. päivityksiä "oltiin ulkona seurana se ja se hlö" se tulee julki myös sen merkityn hlö:n seinälle.

[/quote]

[/quote]

miks kenenkään pitäis tehdä tuollaisia päivityksiä?

Vierailija
9/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini (henkilö A) ex (B) kirjoitteli A:n seinälle eron tullen aivan järkyttäviä herjauksia kaikkien nähtäville. A ei ollut kovin hanakka fb:n käyttäjä ja nuo herjat ehtivät olla janallaan turhan kauan töllisteltävinä.

Tämän jälkeen koko kaveriporukkamme esti muiden julkaisut janoillaan vastaisuutta varten.

Vierailija
10/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sallinut tuon fb-kavereilleni, koska kukaan heistä ei ole ärsyttävä spämmääjä. Mutta jos alkaisi tulla joko liian paljon tai jotain asiaankuulumattomia julkaisuja seinälleni, vaihtaisin asetukset äkkiä toisiksi ainakin kyseisen henkilön suhteen.

Vierailija
11/11 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ja miksi?? Kysy  niiltä jotka tekee, aika moni niin tekee. No tuollaiset tuskin on pahoja.

Mutta kuitenkin. Ihan ilkeyttäänkin voi tehdä tuollaisia julkaisuja. Kuten tuolla joku mainitsikin. Ja voihan toisen seinälle julkaista ihan viestejäkin. Ja kaikki ei ole niin hienovaraisia että ymmärtäisivät joissan tapauksissa laittaa ihan yksärinä, tai vanhemmat ihmiset luulee että seinälle kirjoittelut eivät näy kuin hänelle ja vastaanottajalle.

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:13"]

[/quote]

[/quote]

miks kenenkään pitäis tehdä tuollaisia päivityksiä?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi