Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitinne ja anoppine tulevat toimeen?

Vierailija
03.09.2020 |

Ovatko hyviä ystäviä keskenään vai miten on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole käyneet kertomassa, toinen kuoli 1991 ja toinen 2014.

Vierailija
2/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näe toisiaan koskaan, eipä siinä mitään välejäkään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ja anoppinsa eivät tulleet toimeen keskenään kun anoppi uskovainen ja äitini ei. Niin äiti koki Jumalasta puhumisen ahdistavana. Sen lisäksi anoppi oli suomenruotsalainen ja äitini Karjalasta.

Vierailija
4/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat mainiosti toimeen. Eivät olleet varsinaisesti ystäviä koska välimatkaa oli paljon mutta jos tapasivat jossain yhtisessä tapaamisessa niin juttelivat aina iloisesti keskenään. Kyselivät myös aina meiltä toistensa kuulumisia. Valitettavasti minun äitini on jo kuollut joten appivanhempien suhde ei enää ole ollut moneen vuoteen olemassa.

Vierailija
5/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan tavanneet, tuskin tapaavatkaan kun suhde kestänyt jo 17 vuotta. Kumpikaan ei ole kiinnostunut toisesta, eivätkä tule samaan aikaan mihinkään. Esim. äitini lähetti vain kortin kun menimme naimisiin, ei tullut häihin.

Vierailija
6/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet alle kymmenen kertaa reilun 20 vuoden aikana, sellaiset välit kun melko tuntemattomilla ihmisillä on.

Vierailija
7/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan tavanneet. Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta ja olemme tunteneet 8.

Vierailija
8/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva anoppi on Italialainen. Uskoisin, että tulisivat loistavasti toimeen keskenään sillä ovat hyvin samantyyppiset persoonat, mutta valitettavasti heillä ei ole yhteistä puhekieltä. 

Vierailija
9/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettivät toisilleen joulukortit ja näkivät kerran muutamaan vuoteen. Eivät olleet tekemisissä.

Vierailija
10/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat paljonkin tekemisissä, juuri eilen olivat soitelleet toisilleen. Kun anoppi tulee meille, kutsun aina myös äitini samaan aikaan.

Vierailija
11/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja miksi ne olisi missään tekemisissä keskenään?

Vierailija
12/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nähneet muutaman kerran kai, häissä, lasten ristiäisissä jne. 

Ei ole välejä, mutta sivistyneesti juttelevat tarpeen vaatiessa. 

Vierailija
13/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet kerran. Uskoisin, että tulisivat ihan hyvin juttuun, vaikka ovat monin tavoin erilaisia löytyy heiltä myös samoja kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
14/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tavanneet, minäkään en ole tavannut äitiäni yli viiteen vuoteen.

Vierailija
15/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tavanneet. Olisivat saattaneet tulla hyvinkin toimeen mutta mun äiti ei enää pysty treffailemaan.

Vierailija
16/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole tavallista että näkevät toisiaan vaikkapa lastenlasten synttäreillä, jos eivät kovin kaukana asu.

Vierailija
17/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin. He asuvat lähekkäin, joten kyläilevät ja soittelevat keskenään silloin tällöin. Tuskin olisivat kuitenkaan ystävystyneet muuten, koska heidän taustansa ovat todella erilaiset: anoppi on oppiarvoltaan tohtori ja tunnetusta porvarissuvusta, kun taas oma äitini ei ole olleenkaan lukenut ja duunariammatissa. Mutta molemmilla heillä on ihmisrakkautta ja avoin mieli. Itse olen tosi iloinen, että tulevat toimeen ja ovat kiinnostuneita toisistaan.

Vierailija
18/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hyvissä väleissä jopa ex-anoppien kanssakin.

Vierailija
19/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole tavallista että näkevät toisiaan vaikkapa lastenlasten synttäreillä, jos eivät kovin kaukana asu.

Miksi?

Vierailija
20/22 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ja anoppinsa eivät tulleet toimeen keskenään kun anoppi uskovainen ja äitini ei. Niin äiti koki Jumalasta puhumisen ahdistavana. Sen lisäksi anoppi oli suomenruotsalainen ja äitini Karjalasta.

Kysyttiinkö kuitenkin, et miten sun äiti tulee toimeen sun anopin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän