Hukassa seksuaalisen suuntautumisen kanssa
En tiedä mistä tätä pitäisi lähteä purkamaan, mutta olen luullut olevani hetero. Joskus teini-ikäisenä mietin kyllä minkälaista olisi seurustella tytön kanssa, mutta se oli vain ohimenevää ajattelua. Muutama vuosi sitten ajattelin olevan aseksuaali, sillä en osannut kuvitella seurustelevani minkään sukupuolen kanssa enkä myöskään kokenut mihinkään ryhmään seksuaalista vetovoimaa. Nyt viime ajat olen palloillut ajatuksena, että pidänkin vain naisista, mutta aseksualina (eli en ajattele naisistakaan seksuaalisesti). Omasta mielestäni seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään väliä, mutta tämä on alkanut jo vaikuttaa arkeeni sillä tavoin, että asia pyörii mielessä silloin kun pitäisi keskittyä opiskeluun tai töihin. Ikää mulla on jo kohta 26 enkä vieläkään tiedä mitä olen.
Muilla kokemuksia?
Kommentit (9)
Harmittaa sanoa näin, mutta ellet ole trolli niin tiedoksi että tämä palsta on yksi huonoimmista mahdollisista paikoista saada apua tuohon ongelmaan. Kysy luotettavalta tutulta ihmiseltä, asiaan erikoistuneelta järjestöltä tai muulta ammattilaiselta
Tekstin perusteella olet transu-turri.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tekstiä ap sanoo haluavansa olla vastakkaista sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuista seksuaalisesta epävarmuudesta loistaa läpi. Intersektionaalisen feminismin aikakaudella, tuosta yhdistelmästä saa jo ainakin kaksi pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti tuli kuin tilauksesta vahvistamaan sen mitä kakkonen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei muuten ole vastakkaisia sukupuolia, koska värkit eivät kerro sukupuolesta.
Trans-turri tarkoittaa translajillista, eli henkilö on identiteetiltään eri lajia kuin syntyessään. Vrt. transrodulliset kuten Martina Big ja Rachel Dolezal. On myös transsukupuolisia, jotka vaihtavat sukupuoltaan fiiliksen mukaan.
Hei, kannattaa ottaa yhteyttä SETA:aan. Siellä osaavat asiantuntevasti keskustella kanssasi ja saat varmasti vertaistukea ja ongelmaasi ei varmasti vähätellä. Älä suotta kärvistele itsesi kanssa vaan pää pystyyn ja ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet! =)
Tarviiko sitä miettiä?
Porskuta eteenpäin vaan. Jos tulee sopiva nainen kohdalle, anna mennä vaan. Ei kukaan ihminen aikuisten oikeasti ole joko-tai.