Jättäisitkö puolisosi, jos sinulle maksettaisiin siitä 200 000e tilillesi?
Kommentit (55)
En voisi mistään hinnasta jättää rakasta vaimoani.
Niin paljon yhteisiä vuosia takana.
En.
Mutta jos eroaisimme joskus saisin yli tuon 200 000 e tililleni, koska omaisuus menisi puoliksi.
Jättäisin. Antaisin rahat puolisolleni ja jättäisin. Olen vakavasti sairas ja elin ennusteeni on 3kk-1v. Syöpää kun on niin hankala ennustaa miten se tuhoaa.
Tuolla rahalla saisin lapsille ja puolisolle taloudellisen tilanteen turvattua pitkäksi aikaa eteenpäin. Olisi todella iso huoli pois ja saisin sen asian puolesta hyvillä mielin nukkua pois. Rakastan teitä lapset ja rakas vaimoni.
Jättäisin. Muutenkin pyörittelen eroa päässäni, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Tuommoinen olisi se viimeinen sysäys. Mieheni varmaan jättäisi minut myös. Olen meistä se paremmin tienaava ja uskon, ettei mieheni ole halunnut erota siksi että hänen elintasonsa laskisi ja ilmainen kodinhoitajakin häipyisi.
Joten tällaisessa jamassa suhde meillä...
En. Hänellä on yli miljoonan omaisuus :D
Vierailija kirjoitti:
En. Hänellä on yli miljoonan omaisuus :D
Jos miehesi antaisi sulle koko omaisuutensa puhtaana käteen, mutta jättäisi jos hyväksyisit tarkouksen, niin ottaisitko tarjouksen vastaan?
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole taloudellisia huolia ja yhteinen koti on velaton.
Eihän mulla nyt ole kahtasataatonttua ylimääräistä, mutta riittävästi kuitenkin. Eikä tuokaan raha tuo taloudellista riippumattomuutta loppuelämäksi.
Samat sanat.
Olemme olleet miehen kanssa liki 25 vuotta ja olemme onnellisia. En keksisi yhtään parempaa paikkaa mihin lähtisin kotoamme ja en ikinä löytäisi parempaa miesystävää kuin mieheni on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista rahasummaa, millä hylkäisin elämäni rakkaimman ihmisen.
Juuri näin.
Tietysti. Olemme eroamassa muutenkin. Kerro vain, minne voin toimittaa tilinumeroni.
Vierailija kirjoitti:
En, ei löydy summaa millä jättäisin.
Ensin yläpeukutin. Sitten ymmärsin, että täydellinen taloudellinen vapaus ja riippumattomuus, vaikka sen vuoksi joutuisi kärsimään yksinäisyydestä, on jotain sellaista, jonka pohjalta olisi mieletöntä päästä rakentamaan omaa elämää.
En epäile yhtään, enkö löytäisi mieheni tilalle jotain ihan kivaa miestä, jota silloin tällöin tapailla jossain vaiheessa. Voisin kuitenkin aina olla kiitollinen, että sain kokea mieheni kanssa ison rakkauden.
Miettikää nyt, kieltäydyt 20 miljoonasta ja pahimmassa tapauksessa mies pettää seuraavalla viikolla... Vaikka mieheni on hyvä ja luotettava, elämä ja puoliso voi aina muuttua hetkessä.
Ei nyt tule mieleen mitään mitä saisin 200.000 eurolla ostettua joka toisi minulle enemmän iloa kuin vaimoni.
Jättäisin. Tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa, jolla 2 lasta edellisestä suhteesta.
En koe kovin isävetoista roolia tällä hetkellä. Onneksi lapset ovat omalla isällään viikko viikko systeemillä.
Puoliso pienipalkkaisella alalla. Todella helppo ratkaisu lähteä tästä suhteesta.
En. Minulla on tässä sihteessa kiinni n. 1.75 milj euroa omaa rahaa.
Jättäisin, koska parisuhde on ollut jo 15 vuotta paska muutenkin. Tuolla summalla saisin huolehdittua lapsista hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin. Antaisin rahat puolisolleni ja jättäisin. Olen vakavasti sairas ja elin ennusteeni on 3kk-1v. Syöpää kun on niin hankala ennustaa miten se tuhoaa.
Tuolla rahalla saisin lapsille ja puolisolle taloudellisen tilanteen turvattua pitkäksi aikaa eteenpäin. Olisi todella iso huoli pois ja saisin sen asian puolesta hyvillä mielin nukkua pois. Rakastan teitä lapset ja rakas vaimoni.
Paljon voimia sinulle ja teidän koko perheelle ❤️
Totta kai. Ja palaisin heti takaisin yhteen kunhan rahat on nostettu.
En. Ei ole taloudellisia huolia ja yhteinen koti on velaton.
Eihän mulla nyt ole kahtasataatonttua ylimääräistä, mutta riittävästi kuitenkin. Eikä tuokaan raha tuo taloudellista riippumattomuutta loppuelämäksi.