Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksin antaminen naiselle, kaikki vinkit ja ohjeet kehiin

Vierailija
03.09.2020 |

Itselleni on tärkeää, että mies todella nauttii suuseksin antamisesta, eikä kyseessä ole pakollinen suoritus vain koska nainen haluaa. Kohdetta voi lähestyä joko hitaasti siten, että suukotellaan ja hyväillään rintoja ja lähestytään ensin käsin pimppaa, klitorista ja peppua. Jos yleinen tunnelma sen sallii, ei minulla ole mitään sitä vastaan, että mies etenee suoraan kohteeseen. Pikkareiden päältä, välistä nuoleminen on aika ihanaa kiusoittelua alkuun. Pikkarit voi riisua sen jälkeen määrätietoisesti tai hitaasti ja hellästi. Eri juttuja kannattaa vaihdella kerrasta toiseen, koska yllätyksellisyys toimii aina. Jos kaikki menee saman kaavan mukaan, vie se valitettavasti osan nautinnosta pidemmässä suhteessa.

Minusta on ihanaa kun mies avaa jalkani aivan auki. Olen siinä mieheni vallassa, rivosti ja estottomasti auki ja katseltavana. Suuseksiä antaessa pelkkä suu ei riitä, sormet on syytä ottaa mukaan myös. Pelkällä suulla on hyvä aloittaa ja tässä ei kannatakaan mennä suoraan kohteeseen, vaan ensin on hyvä suukotella reisiä, nivusia ja hitaasti lähentyä kohti pimppaa ja klitorista. Klitoris on mulle suuseksin herkin kohta, mutta se ei tarkoita sitä, että klitorista pitäisi nuolla pitkän aikaa "jyystäen". Vaihtelu on tärkeää tuntumassa ja välillä kieli ja suu voivat käydä pimpalla ja myös pepussa, josta itse tykkään myös paljon, kaikki ei. Hyvältä tuntuvaa klitoriksen hyväilyä kielellä on ehkä haastavinta kuvailla. Itselleni toimii pehmeä, mutta suht luja painallus ja edestakainen liike. Terävä ja hento kielenkärjellä näpyttely on pääosin nou nou, mutta voi toimia hetkellisenä vaihteluna ja yllätyksenä, jos olen jo kiihottuneempi. Kielellä voi seikkailla välillä häpyhuulilla, pyllyn alueella ja edistyneemmät voivat löytää myös u-pisteen virtsaputken suulta.

Sormien käyttäminen lisää nautintoa ja on itselläni yleensä edellytys, että saan orgasmin. Sormia voi käyttää sekä klitoriksen, pimpan että pyllyn hyväilyyn. Saan orgasmin sormet pimpassa tai pyllyssä tai molemmissa yhtä aikaa. Ja kieli työskentelee samalla klitoriksella. Sormien määrästä voi keskustella. Pimpassa hyvä määrä on 2-3, pyllyssä 1-2. Käsihygienia ja erityisesti siistit kynnet on tärkeä juttu. Peppua voi lähestyä vain liukkain sormin. Sormien liikkeissä toimii hitaahkot, pitkät vedot. G-pisteen sijainti kannattaa opetella (muutama cm emättimen suulta sisään vatsan puolella). G-pisteen hyväily voimistuen kiihottumisen edetessä voi tuottaa melkoisen ekstaasin.

Minimikesto todella nautinnolliselle suuseksille on noin 10 minuuttia, sitä ennen en lämpene täysillä, vaikka voin olla hyvin valmis yhdyntään jo lyhyemmänkin hyväilyn myötä. Suuseksiä voi antaa edestä päin, mutta myös sivusuunnasta ja takaa. Itselleni tulee todella estoton olo miehen nuollessa takaapäin.

Mistä te muut nautitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kuvaus; itse en kyllä mistään pyllyjutuista välitä, eikä välitä mieskään.

Ja tokihan loppuakohden voi hiukan vauhtiakin kiihdytellä.

Vierailija
2/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii taas voimakas klitan imeminen ja sormet ehdottomasti muu. Muu opetellaan yhdessä mun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kuvaus ap:lla näin nuolemisesta tykkäävän miehen näkökulmasta! Pitkälti samalla kaavalla meilläkin tehdään, joskaan ihan noin yksityiskohtaista ohjeistusta en ole saanut. Vaimo ei vaan halua näyttää eikä kertoa mitään, joten fiiliksen mukaan sitten on menty, ja varovasti ja vihjaillen päädytty siihen, että vaikka tuo pyllyn hipelöinti voi olla joskus ihan kivaa.

Omasta näkökulmastani vähän valitettavastikin vaimolle suuseksi on enemmänkin sellainen välttämättömyys, jota tarvitaan että panemiseen syttyy, lämpenee ja liukastuu kunnolla. Mieli hänellä haluaisi heti vaan kullia sisään, mutta kroppa vaatii käynnistämisen. Se vaan loppuu sitten heti siihen ensimmäiseen orgasmiin, kun itse haluaisin antaa tuolla tavalla useampiakin. No, kaikkea ei voi aina saada, joten tyydyn nyt siihen, että hän tykkää myös kevyemmästäkin pillun kutittelusta ja hieronnasta, jonka tarkoituskaan ei ole johtaa sen enempään seksiin. Mukavaa puuhaa sekin, vaikka nukkumaan mennessä iltalukemisen ääressä (hän lukee, minä hieron).

Vierailija
4/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeminen on kyllä nou nou...

Vierailija
5/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kyllä mitään pikkareita ole, sillä käyn aina ensin hyvin pesulla....

Vierailija
6/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten saa sitä klitorista imeäkin. Aivan kaikki ei tullut mieleen aloituksessa. Ap.

Vierailija
7/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä mikä eepos! Jollain on todellinen ongelma.

Vierailija
8/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Tollaset "eepoksethan" on miehillä ihan vakio eikä niihin kukaan sano mitään, paitsi kiinnostuu ja vastaa asiallisesti.

Vierailija
9/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynreikä on exit only - kuten mainio valtiomies aikoinaan omaansa tatuoi.

Vierailija
10/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Tollaset "eepoksethan" on miehillä ihan vakio eikä niihin kukaan sano mitään, paitsi kiinnostuu ja vastaa asiallisesti.

Ei täällä mitään peniksen käsittelyohjeita ole ollut. Kaikki tarmo on mennyt sen mittaamiseen.

Vierailija
11/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään peniksen käsittelyohjeita ole ollut. Kaikki tarmo on mennyt sen mittaamiseen.

No lueppa vaikka toi "nainen osaatko lypsää". Hohhoi.

Vierailija
12/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo nyt palstan 15 cm -tasoon nähden ihan loistava laatualoitus.

Vierailija
13/13 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo nyt palstan 15 cm -tasoon nähden ihan loistava laatualoitus.

Oli kyllä, mutta luettavaan muotoon saattamiseen tuo kaipaa jäsentelyä.

Tuosta on hyvä jatkaa muokkaamista, ap:n kannattaa kyllä ottaa aloitus talteen.