Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottava nalle

Vierailija
06.10.2013 |

Heippa.

pakko jakaa muiden kanssa. Kuukausi kaksi takaperin kävin isäni kanssa kirpputorilla. Silmiini pisti iso pehmonalle jonka hinta oli 4euroa. Pelkkä katse sai minut ostamaan ja haluamaan sen, ei harkintaa tai muuta enkä muuutenkaan omista leluja ym mitä nyt koiralle joskus ostan. Olen 22 vuotias ja muuten kypsä. Jotain selittämätöntä siinä Nallessa oli. Nyt nalle on ollut meillä jonkun aikaa ja se on oikeasti pelottava. Joka ikinen sen katse ja kulma on erilainen. Ihan kuin se eläisi tavallaan. Välillä karmii kun huomaa miten ovelasti sen silmät ovat tietustä suunnasta. Koiramme joka rakastaa pehmoleluja ja tykkää rikkoa leikkien rajusti niillä niin tämä nalle ei ole kelvannut. Koira melkeinpä välttelee sitä eikä uskalla koskea. 

oli pakko avautua kun mietin aiemmin miten esineillä on energiaa ja oma vanha elämänsä, tämän huomaa usein antiikin kanssa.

kuva Nallesta joka on kyllä ylisuloinen http://aijaa.com/wRJyeX

Miten onko muilla vastaavia kokemuksia esineistä ym? Välillä aina kuulee näitä. Enkä liiemmin ole taikauskoinen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi jos kirjoitin sekavasti. Puhelin ei ole helpoin keino kirjoittaa asia selkeästi..

ap

Vierailija
2/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsellut liikaa kauhuleffoja ja sinulla on liikaa lupoaikaa.

Suosittelen sulkemaan tietokoneen ja mennä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika pelottava. :D muuta en osaa oikei  sanoa kun ei ole kokemusta pelottavista leluista. 

Vierailija
4/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs olette Nallen kanssa matkalla tuossa kuvassa? :)

Vierailija
5/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin? Silloin tulee kehitettyä kummallisia pelonaiheita. Mulla oli joskus taulu, jossa tyttö seisoo pellolla. Mulla oli se ihan pienestä saakka huoneen seinällä, mutta muutettuani pois kotoa aloin pelkäämään sitä yhtäkkiä. Tyttö muka hymyili pirullisesti ja seurasi katseellaan :D 

Vierailija
6/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda 4 euroa, ja viskaa nalle roskiin. Saat mielenrauhasi takaisin. 

Vierailija
7/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ihan oikeesti yhtä kahvikuppia :D kummisetäni joi siitä aina käydessään kylässä (viikoittain), joten yhdistän sen vahvasti häneen. Kummisedän kuoltua otin kupin pois käytöstä, alkoi kylmätä aina kun oli se kädessä ja tuntui että en ole yksin asunnossa. 

Vierailija
8/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:29"]

[/quote]

Vihoviimeistä!

Esine pitää polttaa jos siitä tahtoo eroon. Älä vain anna kellekään tai edes heitä roskiin. 

Vierailija
9/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:29"]

[/quote]

Vihoviimeistä!

Esine pitää polttaa jos siitä tahtoo eroon. Älä vain anna kellekään tai edes heitä roskiin. 

[/quote] Jos heität roskiin niin se kirottu nalle from hell ryömii takaisin ja tulee ikkunasta yöllä

Vierailija
10/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Olen samaa mieltä kanssasi, että käytetyillä tavaroilla on tietynlainen energia, siksi vältänkin kirpputoreja itse.

Joko nallessa on tietynlaista energiaa tai sitten sinulla on vilkas mielikuvitus.

Vierailija
11/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia peliin olet tainnut katsoa liikaa elokuvia:/

Tai jos vielä ahistaa niin nalle mäkeen.

Vierailija
12/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet näköjään ennemminkin intuitiivinen ajattelija kuin analyyttinen ajattelija. Siis kognitiivisilta taipumuksiltasi. Intuitiiviset ajattelijat ovat taipuvaisempia taikauskoon. 

Koira ei koske nalleen, koska joko se haisee (home tmv jota et itse huomaa) tai koira on huomannut sinun käytöksesi nallea kohtaan ja välttelee sitä siksi. Koirathan ovat käsittämättömän hyviä elekielen lukijoita.

Elotottomat esineet ovat juuri sitä: elottomia. Kaikki muu tapahtuu mielessäsi.

Vierailija
13/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö nalle. Laita sille aurinkolasit päähän niin ei pelota.

Vierailija
14/19 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä naurattaa kamalasti tuo kuva, nalle reissussa tukka silmillä :)

Vierailija
15/19 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko nalle tehnyt jo jotain yliluonnollista? 

Vierailija
16/19 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus! Älä missään nimessä jätä nallea yöksi lastenhuoneeseen vaan lukitse vaikka kellariin, sillä juuri tuon tyyppiset nallet ovat niitä, jotka heräävät yöllä eloon ja hiipivät hakemaan keittiöstä veistä...

Vierailija
17/19 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole palannut vastaamaan, koska The Nalle on jo listinyt sen :(

Vierailija
18/19 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä selainen jättikokoinen Serla-orava. Sen katseen alla en voinut sekstailla poikaystävän kanssa tai masturboida. Sillä oli vaan jotenkin niin pervo katse.

Vierailija
19/19 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nallella ei ole turvavöitä tossa kuvassa :/