Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri niin katkera exälleen että alkaa hermo palaa!

Vierailija
06.10.2013 |

Mitä ihmettä voi tehdä kun kaveri on jäänyt koukkuun vihaan. Mitään järkeä vihassa ei ole, kaverilla itsellä oli suhde liiton aikana ja lopulta aviomies jätti kaverini. Mies oli sinkkuna varmaan puoli vuotta kunnes alkoi tapailla yhtä naista. Tätä kaverini ei voinut hyväksyä vaikka itsellään oli miesystävä :-(

Nyt kaverini haastaa kaikesta exän kanssa riitaa ja lapst kärsii suunnattoman paljon :-(. Mies ei ole tehnyt mitään kaverilleni, elarit maksaa ja hoitaa hyvin lapset. Olen alkanut sanoa kaverilleni että pitäis päästää menneestä irti ja nauttia omasta elämästä mutta soittaa monta kertaa viikossa ja haukkuu huutaen exäänsä. Mitä sen kanssa voisi tehdä!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kaverillesi ammattiapua. On olemassa erilaisia erokursseja, joissa käsitellään patoutunutta vihan tunnetta. Myös terapiassa voi käsitellä avioeroa.

Voit myös sanoa, että et halua enää kuunnella kaverisi järjettömiä vihanpurkauksia, koska niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.  

Vierailija
2/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kuuroille korville on mennyt kaikki neuvot. Sanoo jopa että olen oikeassa mutta silti mikään ei muutu. Keskusteluapuakin olen pyytänyt hankkimaan. Ehkä paras olisi vaan kieltäytyä kuuntelemasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kieltäydyt kuuntelemasta. Et edes vastaa jokaiseen puheluun, ja syyksi sanot että kun kuitenkin vain valitat. Sanot jämäkästi kuuluvalla äänellä jotain tyyliin: "En jaksa kuunnella. Ei TAAS tätä aihetta. Syytä itseäsi vaan. Mene psykiatrille kertomaan." Julmia sanoja, mutta totta.

Voit myös ottaa vaikka puolen vuoden "eron" kaveristasi. Jos hän suostuu sinua vielä sen jälkeen tapaamaan, toteat ettet kuuntele enää sanaakaan mistään miesjutuista.

Vierailija
4/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä ystävääsi, mutta jätä vastaamatta puheluun silloin, kun et jaksa. Ero on jokaisessa tapauksessa aina raskas, vaikka itse olisikin jättäjä.

Mun mies jätti mut toisen naisen takia ja nyt kun itse olen tavannut miehen, joka olisi kiinnostunut minusta, käyttäytyy ihan samalla tavalla minua kohtaan :/

Vierailija
5/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ls-ilmoituksen, jos lapsen kasvuolosuhteet sitä vaativat.

Viha on tunne, joka auttaa eroon ihmisistä. Siksi siitä ei kannata päästä eroon, ennen kuin vihan tunteet on käyty lävitse. Toinen asia on sitten ihan erikseen se, että miten sitä vihaa käyttää.

Et pysty kaverisi käytöstä mitenkään muuttamaan. Tämä on tosiasia.

Vierailija
6/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet suoraan sanonut, että hän käyttäytyy lapsellisesti. Sinun täytyy vaan kärsivällisesti yrittää saada häntä järkiin. Joka kerta, kun kaverisi soittaa ja haukkuu exäänsä, voit heti sanoa jämäkästi, esim. "En jaksa kuunnella sinua, jos asiasi liittyy taas exääsi ja joudun lopettamaan puhelun. Päästä irti menneestä ja tuosta vihan tunteesta. Anna exäsi elää omaa elämäänsä ja keskity sinä omaasi". Joka kerta, kun hän mainitsee sanan ex, niin toista tuo. Pikkuhiljaa kaverisi joko tulee järkiin tai sitten ei ainakaan sinulle soita tuon asian merkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä