Oksettaisko teitäkin, vai oonko vain rajoittunut? Uusi miestuttavuus halusi
että imetän häntä X( Siis kun mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi, jota yhä imetän, ja ohimennen mainitsin tästä. Sanoi sitten, että "maitotisuiset naiset on ihania" ja että hänellä ollut tuo imetysfantasia vaikka kuinka pitkään, ei vaan ole löytynyt ketään "sopivaa" (=ketään, jolta tulis maitoa?? Ei tod. oltu niin tuttuja vielä, että tollasta tai mistään muustakaan seksi"kieroutumasta" ois ollu mielestäni sopivaa puhua!)
HYI, vieläkin puistattaa. Varoitus, se mies löytyy suomi24treffeiltä..
Kommentit (20)
Yök. Suojele lastasi ties mitä muita fantasioita on.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:17"]
Yök. Eniten yököttää se, että nainen jolla on noin pieni lapsi, harrastaa seksisuhteita eikä ole yksiavioisessa suhteessa lapsen isän kanssa. Enkä kyllä ymmärrä miestäkään, joka tuollaisen naisen ottaa, tuskin ainut pervous on tissimaidon himo.
[/quote]
Mitäs jos se ei ole se nainen joka on halunnut erota? Onko nainen silti se kuvottava osapuoli? Ja pitäisikö tän naisen olla selibaatissa ihan vaan siksi kun hänellä on lapsi?
t. Sinkku synnytyksestä asti, irtoseksiä harrastava, 7kk vauvan äiti
Kaikesta ne ihmiset itselleen ongelmia kehitteleekin. Suosittelen ap:lle pysymistä kaukana miehistä, yksi jätti pienen lapsen yh:ksi ja toinen on pervo.
Haha, ei paha. Olishan se mielenkiintoista maistaa kun ei sitä makua kukaan taida lapsuudesta muistaa :D
Eikö naisilla oikeasti ole mitään pervessejä haluja? Tässäkin ketjussa kammoksutaan ja yökötellään kuin kyseessä olisi pahakin juttu.
Onneks mä oon perverssi ja annan miehen nuolla ja imeä. Älkää olko noin rajoittuneita. Kantsii kokeilla.
No hyi yök. Mutta joutais sunkin jo lopettaa se imetys, tuon ikäiset pärjää jo ihan tavallisella ruoalla.
Pistä mies pellolle imemään peukaloaan, et tarvitse tuollaista mammaria mihinkään, hänellä ei ole tarjota sinulle mitään mitä haluaisit. Mies ei ole mieleltään terve nyt, tuskinpa tulee koskaan olemaankaan.
Ei mua oksettaisi... jokaisella on fantasiansa, osalla erikoisemmat. So?
Jos tulee paljon maitoa siitä kannattaa tehdä jäätelöä!
t: niksipirkka.
ps. kyllähän se on hyvä, että mies kertoo avoimesti ajatuksiaan. Kaikkiin ajatuksiin ei tarvitse suostua ja senkin jälkeen suhde voi toimia ihan hyvin ;)
Kyllä tuo ällöttää minuakin, seksi- ja imetysasiat on niin eri juttuja, en halua sekoittaa niitä keskenään. Tosin tuo ei välttämättä ole miehillä kovin harvinaista, omakin mieheni kinusi maitoa kun imetin lapsiamme. Kerran annoinkin.
En kyllä tykkäis. Mun vauva oli 6kk kun aloitin uuden suhteen. Mies tykkäsi mun isoista maitorinnoista, siis niiden koosta. Joskus niistä valui maitoa, miehen (lapseton) mielestä se oli vähän vähän erikoista, ei oikein tiennyt, miten siihen suhtautuisi. Olis kyllä ollut totaalinen turn off, jos ois ollut aivan hekumoissaan maidosta!
Minun mielestäni naisen rintamaidon imeminen on lähes kannibalismia, oli sen imijänä sitten minkä ilkäinen tahansa eli imetys yleensäkin on minusta oksettavaa.
Hyi ällöttävää..kyllä seksi ja imetys on ihan eri asioita..en ikinä voisi olla tuommoisen miehen kanssa..toivottavasti et sinäkään aloittaja, kuulostaa ihan pervolta.
No eikös tuo nyt ole aika vaaraton fantasia kuitenkin, kannattaako skitsota tuolla tavalla? Pelkkä "ei" varmaan olisi riittänyt.
Yök. Eniten yököttää se, että nainen jolla on noin pieni lapsi, harrastaa seksisuhteita eikä ole yksiavioisessa suhteessa lapsen isän kanssa. Enkä kyllä ymmärrä miestäkään, joka tuollaisen naisen ottaa, tuskin ainut pervous on tissimaidon himo.
Olenkohan minä sitten jotenkin pervo, kun joskus on tuntunut hyvälle että mies on imenyt rintoja seksin yhteydessä? On myös joskus tuntunut kiihottavalle ajatukselle, että jos imettäisin ja mieskin haluaisi imeä kun harrastaisimme seksiä... Mutta ehkä se sitten on vaan fantasia ja käytännössä tuntuisi oudolle.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:23"]
Olenkohan minä sitten jotenkin pervo, kun joskus on tuntunut hyvälle että mies on imenyt rintoja seksin yhteydessä? On myös joskus tuntunut kiihottavalle ajatukselle, että jos imettäisin ja mieskin haluaisi imeä kun harrastaisimme seksiä... Mutta ehkä se sitten on vaan fantasia ja käytännössä tuntuisi oudolle.
[/quote]
Se on vähän eri asia, nyt on kyseessä imettävän naisen rinnat, mistä tihkuu maitoa..