Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos perheessänne on lieviä oireita ja odotatte koronatestin tuloksia, noudattaako koko perhe

Vierailija
02.09.2020 |

ehdotonta kotikaranteenia? Vai ainoastaan oireilija/testattu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen. Muut voivat elää normaalia elämää.

Vierailija
2/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä altistaa muita ihan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta töissä ja koulussa on käytävä. Ja nyt tarkoitan, että ei ole oireita. Ja jos vain oireinen on käynyt testissä, voivat muut jatkaa normaalia elämää.

Vierailija
4/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa onko täällä päiväkodin työntekijöita. Menettekö töihin esimiehen käskystä jos kotona on testiä odottava?

Olen itse aikanan työskennellyt päiväkodissa ( viiteisen vuotta sitten vielä ) ja oletus oli tulla pää kainalossa töihin.

Vierailija
5/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa onko täällä päiväkodin työntekijöita. Menettekö töihin esimiehen käskystä jos kotona on testiä odottava?

Olen itse aikanan työskennellyt päiväkodissa ( viiteisen vuotta sitten vielä ) ja oletus oli tulla pää kainalossa töihin.

Töihin on mentävä. Jos puoliso/lapset altistunut ja karanteenissa, on töihin mentävä. Jos todetaan korona perheenjäsenellä niin sitten ei saa mennä. Nämä ohjeet kunnalta.

Päiväkodin täti

Vierailija
6/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin on mentävä. Jos puoliso/lapset altistunut ja karanteenissa, on töihin mentävä. Jos todetaan korona perheenjäsenellä niin sitten ei saa mennä. Nämä ohjeet kunnalta.

Päiväkodin täti

Näin valitettavasti vähän arvelinkin. Kurjaa teidän kannalta .

Vierailija
7/7 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta töissä ja koulussa on käytävä. Ja nyt tarkoitan, että ei ole oireita. Ja jos vain oireinen on käynyt testissä, voivat muut jatkaa normaalia elämää.

Älytöntä. Jos tartuntamäärät jatkavat tuplaantumistaan joka päivä, tässä olisi helppo tapa saada hidastumista aikaan. Jos ruokakunnassa odotetaan testitulosta, kaikki perheenjäsenet pysyy karanteenissa kunnes tulos tulee. Mutta se vaatisi että testitulos tulisi 48:ssa tunnissa eikä kestäisi viikkoa.