Ärsyttääkö muita Krista tuomaroimassa Voice Kidisä?
Miten ihminen voi olla noin teennäinen ja tekopirteä? Ällöttävän näköistä tuolilla hyppimistä, makailua, rempulehtamista ja siinä valotolpassa roikkumita!!
Hyvä laulaja, kaunis artisti, mutta tekee itsestään naurettavan tuolla retkuamisella ja kaikilla ylilyönneillä tuossa hillumisella!
Kommentit (26)
Pikkasen menee kyllä överiksi. Ei ihan niin paljon tarttis esittää. Ottaa silmiin tämä, kun olen tämmönen jäyhä suomalainen.
Kyllä ihminen saa olla positiivinen ja pirteä, mutta kun meininki on yhtä holtitonta kuin päättömällä kanalla, niin kyllä se jo menee mauttomuuden puolelle.....
Ärsyttää, ja paljon! Innostunut voi olla, mutta ei tarvitse jatkuvasti tippua lattialle ja hingata sitä tolppaa. En kyllä pidä Kristaa kummoisena laulajanakaan, enkä esiintyjänä. On silloinkin samanlainen yliteennäinen ja melodramaattinen.
Muu ei siinä ohjelmassa ärsytäkään kuin Krista. Oksentaa!!!
Olettepa tylsiä. Krista on ihana ja positiivinen. Ja hyvä niin!
yök yök, enpä usko kenenkään tykkäävän tästä koheltajasta. sorry vaan.....
Krista ärsyttää yli kaiken siksi, että tuolla ylipirteällä kooheltamisellaan ihan selkeästi haluaa kaiken huomion itselleen, ei arvosta Elastista eikä Miraa, vaan MINÄ, MINÄ.... Minä olen paras, minä olen ihanin, pirtein... yäk.
Hehe, vaikka vajaa kolmekymppinen veljeni on aivan yltiöheikko kauniiden ja seksikkäiden naisten edessä niin tuota Kristaa se ei siedä mitenkään. :D Kuulemma oikein karvat nousee pystyyn tuosta teennäisestä ja bimboilevasta kanamaisesta poukkoilusta ja rääkymisestä :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:34"]
Hehe, vaikka vajaa kolmekymppinen veljeni on aivan yltiöheikko kauniiden ja seksikkäiden naisten edessä niin tuota Kristaa se ei siedä mitenkään. :D Kuulemma oikein karvat nousee pystyyn tuosta teennäisestä ja bimboilevasta kanamaisesta poukkoilusta ja rääkymisestä :D
[/quote]
Mitä väliä sillä on mitä sun kehariveljesi on mieltä yhtään mistään? Kristaa varmaan suututtaa tosi paljon nyt...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:36"]
[/quote]
Mitä väliä sillä on mitä sun kehariveljesi on mieltä yhtään mistään? Kristaa varmaan suututtaa tosi paljon nyt...
[/quote]
Paljonkin! Tämä kehariveljeni saisi millaisen pakkauksen tahansa, mutta eipä kelpaa kaiken maailman kotkotit :D
Minä tykkään Kristasta (en artistina, mutta tuossa ohjelmassa). Elastinen ja Mira ovat niin tylsiä ja Krista tuo pirteyttä ja vauhtia showhun mukaan. Joo, joissain kohti menee vähän överiksi, mutta ei se kyllä ärsytä. Naurattaa ja ihastuttaakin välillä jopa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Paljonkin! Tämä kehariveljeni saisi millaisen pakkauksen tahansa, mutta eipä kelpaa kaiken maailman kotkotit :D
[/quote]
Siis sun oma mielipide ei riitä, vaan tuot veljesi näkemyksen mukaan validoimaan pointtisi? Säälittävää.
Sun veljen mielipiteellä ei ole paskankaan väliä. On katsos olemassa naisia, jotka eivät elä miehiä varten. Sinä et selvästikään kuulu heihin.
No ei ärsytä. Hän on energinen pakkaus ,ehkä se voisi ilmetä jollain muullakin tavalla, mutta ei tosiaan minua ärsytä yhtään. Enemmän harmittaa esiintyjien puolesta Miran ja Elan flegmaattisuus. Minusta Elastinen oli enempi innoissaan aikuisten kisassa, olisko ehkä kyllästynyt jo....?
On tainnut Krista tehdä myös hallaa itelleen tuolla kohellukella. Juuri hänen ryhmään on päässyt lirvahtamaan niitä hyvin outoja valintoja, hyvin keskinkertasia ja tavallisia peruskoulun joulujuhlakuorojen tyttöjä joilla ääni ei soi ja laulu ei pysy yhtään vireessä. Olisi keskittynyt siihen kuunteluun ja arviointiin eikä leuhottamiseen.
ärsyttää todella! Hän ikään kuin yrittää vetää kaiken huomion itseensä. Pidän energisistä ja itsevarmoista ihmisistä, mutta Kristalla se lyö jo hitusen ylitse. Eikä itseasiassa edes hitusen, hän ei edes osaa olla välillä rauhassa vaan pitää kauheaa showta jatkuvasti. Minusta todella rasittavan oloinen ihminen. Juuri sellainen joka tulee tilaan ja yrittää saada huomion kaikilta keinolla millä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis sun oma mielipide ei riitä, vaan tuot veljesi näkemyksen mukaan validoimaan pointtisi? Säälittävää.
Sun veljen mielipiteellä ei ole paskankaan väliä. On katsos olemassa naisia, jotka eivät elä miehiä varten. Sinä et selvästikään kuulu heihin.
[/quote]
no tottakai tuon koska juuri eilen sattui olemaan broidin kanssa puhetta tuosta kun ohjelmaa katsottiin. :D No kenenkäs mielipiteellä sitten ON väliä? Minun, sinun, vai jonkun muun täällä kirjoittaneen? Miksi juuri minun veljeni mielipide olisi se, jolla ei ole väliä? ;D
Itseäkin ärsytti aluksi, mutta kun olen seurannut Kristaa enemmän niin olen oppinut pitämään hänen tyylistään. Ei se ole mitään huomionhakuisuutta vaan hän vaan on pikkasen kaheli, mielestäni ihanalla tavalla. t. eräs kristan positiivista energisyyttä ihaleva :)
Kyllä nyt ärsyttää.... http://www.ruutu.fi/ohjelmat/nettiennakko-hillan-bellan-ja-mailan-hilliton-marry-me-on-energiapommi
EI *kirosanakirosana* miksi sen tarvi laittaa noi laulaan sen oma biisi, joka ei ole edes hyvä! Eikö itsekehulla ole mitään määrää? Miksi on pitänyt tehdä näistä pikku-kristoja???
Kiva ja pirteä! Raikas poikkeus!