Ovulaatiotesti
Olemme mieheni kanssa päättäneet yrittää tehdä lasta pitkän harkinnan jälkeen. Mutta minulla olisi semmoinen kysymys että onko noi ovulaatiotestit miten varmoja, että kannattaako niitä seurata. Olen lukenut että niitä ei kannata seurailla jos on tekemässä ensimmäistä lasta, koska siittä tulee vain hirmu paineet. Onko teillä kokemuksia noista testeitä vai tulitteko raskaaksi vain yrittämällä.
Olisi kiva kuulla eri näkemyksiä tästä asiasta.
Kommentit (2)
Meillä oli kakkosta tehdessä (rv 5 menossa) ihan mielenkiinnosta käytössä :) tai no kun ei heti tärpännyt niin päätin vähän lisätä todennäköisyyttä. Aloin testata Kp 8 kohdalla jolloin ei muistaakseni tullut kuin yksi viiva. Sitten kai testasin siitä aina parin päivän välein kunnes tuli kaksi viivaa :) tosin tunnen ovulaation kyllä muutenkin kipuiluna joten ei sillä väliä mutta testi siis ainakin oli luotettava ja näytti hedelmällisen ajan ihan oikein.
NO minä en itse henkilökohtaisesti edes miettinyt mitään ovulaatiota. Me yritettiin lasta juuri niin että harrastimme seksiä melkeinpä joka ilta n. 4viikon ajan ja siitä sitten muutama viikko myöhemmin saimme tiedon että esikoisemme olisi kovaa vauhtia tulossa! Nyt mennäänkin jo 14+1 <3