Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurila? Ihanan näkönen asunto myynnissä, mutta

Vierailija
06.10.2013 |

viitsisinkö lähteä tuonne asuntonäyttöön täältä Lahdesta. Ihastuin myyntikuviin. Millaista aluetta on Vantaan Tikkurila maineeltaan?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani katsoin ja taisin löytää googlella sen asunnon, jota olet lähdössä katsomaan ;) kaksio eikö niin? Jos se on tuo mitä luulen, niin ihan on kuin suoraan sisustuslehdestä, tosi makee ja ihana! Aika hintava myös :/

Vierailija
22/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi nähdä? Linkkiä kiitos? - toinen utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:07"]

Mistä sen voi nähdä? Linkkiä kiitos? - toinen utelias

[/quote]

En rupea linkkaamaan mutta ei ole vaikea itse katsoa Oikotien karttahausta Kielotiellä Hiekkaharjun puolella sijaitsevat myytävät asunnot. ei niitä niin paljoa ole. 

Vierailija
24/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien alue.

Vierailija
25/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ruoka- ja vaatekauppoja täällä on myös kulttuurinälkäiselle palveluja: yksi pääkaupunkiseudun parhaimmista kirjastoista (laajat lehti- ja musiikkiosastot), Heureka, Silkkisali (teatteria yms.) ja Vantaanjoen kauneimpia näkymiä. Kovin pitkä matka ei ole myöskään keskiaikaiseen Pyhän Laurin kirkkoon ja sen lähistön upeaan perinnemaisemaan.

Vierailija
26/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se, jonka olkkariin oli tyhjennetty white-maalaisromantiikka-rivieramaison -sisustusliikkeen loppuunmyynnistä jäänyt varasto? Keittiö ja kylppäri oli tosi kivat, mutta kamaa oli vähän liikaa, jotta kuvista olisi saanut hyvän kuvan itse asunnosta. Kaupaksi tuo menee varmasti, sillä sijainti ja asunnon peruskunto on hyvät ja jos esim. parvekkeen puute ei haittaa. Käy ap ihmeessä katsomassa!

Voihan tietty olla ettei tuo ollut se ap:n hakema asunto, mutten jaksanut etsiä kuin tuon yhden :)

Vierailija
27/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 13:57"]

Uteliaisuuttani katsoin ja taisin löytää googlella sen asunnon, jota olet lähdössä katsomaan ;) kaksio eikö niin? Jos se on tuo mitä luulen, niin ihan on kuin suoraan sisustuslehdestä, tosi makee ja ihana! Aika hintava myös :/

[/quote]

Tarkemmin tätä tapausta tuntematta kommentoin, että en olisi valmis maksamaan asunnosta älyttömiä hintoja, jos sen hintapyyntö perustuu vain siihen, että asunto on ´'tosi makee ja ihana'. Hyvin paljon painoa tulee antaa ko. asunto-osakeyhtiön kuntoon, tuleviin remontteihin, tehtyihin remontteihin yms. Siis ei pelkästään ASUNTO vaan myös YHTIÖ on asioita, joihin tulee kiinnittää huomiota. Ja tietenkin myös hyvä SIJAINTI ja  hyvät KULKUYHTEYDET.

Vierailija
28/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:23"]

Ai se, jonka olkkariin oli tyhjennetty white-maalaisromantiikka-rivieramaison -sisustusliikkeen loppuunmyynnistä jäänyt varasto? Keittiö ja kylppäri oli tosi kivat, mutta kamaa oli vähän liikaa, jotta kuvista olisi saanut hyvän kuvan itse asunnosta. Kaupaksi tuo menee varmasti, sillä sijainti ja asunnon peruskunto on hyvät ja jos esim. parvekkeen puute ei haittaa. Käy ap ihmeessä katsomassa!

Voihan tietty olla ettei tuo ollut se ap:n hakema asunto, mutten jaksanut etsiä kuin tuon yhden :)

[/quote]

Tuo on just se, minkä minäkin olettaisin olevan ap:n himoitsema asunto =P

Yhtiössä näyttäis putkiremonttikin olevan tehty, joten ei paha, ei paha.

Vierailija
29/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8057617

Riviera Maison paljasti. Verhot aika järkyt, sopis paremmin isompaan asuntoon. Näemmä äiti ja tytär asuu kaksisteen, tuskin kukaan miespuoleinen moista skoolivalikoimaa katsois sekuntiakaan.

Mutta siistiä on ja kerrankin on mamma saanut sisustaa kotinsa oman maun mukaisesti. Varmaan omasta mielestään heillä on tosi kaunistakin.

Vierailija
30/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:23"]

[/quote]

Jatkan vielä omaa juttuani kun kävin uudestaan katsomassa ilmoituksen.

Taloyhtiötä on näköjään rempattu säännöllisesti ja tuleviakin remontteja on suunnitelmissa - hyvä! Pesutupamaksu 25e/vuosi kuulostaa tosi hyvältä systeemiltä jos pesutupa on ihan oikeasti hyväkuntoinen ja aikoja pyykinpesuun löytyy + tietenkin kuivatustilat. Tämä on sellainen juttu jota kaipaisin omaan taloyhtiööni, siis pesutupa+kuivaushuone tai edes kuivaushuone.

Vastike aika keskivertoa, sillä remontteja on tehty ja suunnitelmissa, eli ei ilmeisestikään haluta pitää taloyhtiön kassaa ihan tyhjänä. Naapureista ei tietenkään voi sanoa mitään tai muutenkaan talon ilmapiiristä, mutta ilmoitus vaikuttaa kiinnostavalta jos tuollaista asuntoa hakee.

Vierailija
31/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:38"]

Riviera Maison paljasti. Verhot aika järkyt, sopis paremmin isompaan asuntoon. Näemmä äiti ja tytär asuu kaksisteen, tuskin kukaan miespuoleinen moista skoolivalikoimaa katsois sekuntiakaan.

Mutta siistiä on ja kerrankin on mamma saanut sisustaa kotinsa oman maun mukaisesti. Varmaan omasta mielestään heillä on tosi kaunistakin.

[/quote]Minä taas veikkaan että täällä asuu nuorehko sinkkunainen, vaikka niitä nalleja makkarissa onkin, katsopa vaikka tuota eteisen naulakkoa.

Ja kyllä tuolla minun mielestäni on tosi kaunista. Olen just tällaisen romanttisen tyylin ystävä.

Vierailija
32/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi asua kerrostalossa 1. kerroksessa.

Vierailija
33/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto näyttää upealta ja talokin on tuttu. Kielotietä pitkin on mukava kävellä tai pyöräillä Tikkurilan keskustaan (Tikkuraitille).

Vierailija
34/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa oli myös sänky, eli veikkaan äitiä ja tytärtä.

Vierailija
35/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo neliöhinta mikään huisin edullinen ole, etenkään kun kyse on Vantaasta.

Vierailija
36/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Antakaa mulle lottovoitto, käyn heti ostamassa tuon pois kuleksimasta! Ihastuttava!

Vierailija
37/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja, mikä sisustus! :D

Vierailija
38/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sisustuksella, kun itse sen kuitenkin saa kauppojen jälkeen sisustaa? Eikä tuo minusta paha ollut, aivan karseita ja kulahtaneita viritelmiä olen nähnyt monissa esittelykuvissa.

Vierailija
39/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää esitelty jossain sisustuslehdessä, ihan jotenkin tutun oloinen? Kiinteistö-Kaisan välittäjät olis varmaan laittanut tuohon myyntiotsikoksi: Asunto kuin karkki

Vierailija
40/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:38"]

[/quote]Minä taas veikkaan että täällä asuu nuorehko sinkkunainen, vaikka niitä nalleja makkarissa onkin, katsopa vaikka tuota eteisen naulakkoa.

Ja kyllä tuolla minun mielestäni on tosi kaunista. Olen just tällaisen romanttisen tyylin ystävä.

[/quote]

unohdit sitten katsoa sänkyjen määrän. Jos olohuoneessa on sänky, se viittaa kahteen henkilöön. Kuitenkin makkarissa ei nuku mikään vauva vaan ihan teini, koska on kunnon sänky eikä mitään leikkikeittiöitä näy.

Makukysymyksiin on hankala sanoa vastaan, jokaisella on oma makunsa, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä