Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa tavata vanha tuttu, koska olen lihonut.

Vierailija
02.09.2020 |

Olen tapaamassa vanhan anoppikokelaan 25 vuoden takaa. Viimeksi nähdessämme minä olin 22, hän 42. Nyt olen itse 46 ja varmaan 30 kg lihavampi. Ex-anoppikokelas edelleet hoikissa mitoissaan. Ahdistaa ja jännittää, varmasti lähinnä siksi, että anoppikokelaan perheessä läski oli kauhistus. Minulla ei normaalisti ole huono itsetunto ja kannan läskini suuremmitta tuskitta, mutta en voi mitään sille, että tätä tapaamista jännitän, etenkin kun ex-ak ei ole nähnyt edes kuviani 25 vuoteen. Irtoaisiko jotain rohkaisun sanoja, koska itse en pysty itseäni vakuuttamaan siitä, että olin silloin nuori tyttö, nyt myöhäiskeski-ikäinen täti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaat hänet ja miksi olet niin paljon lihavampi?

Vierailija
2/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se fiilis ja aura ihmisen ympärillä joka jää mieleen ja jonka me kohtaamme. 

Kun itse tapaan vanhoja tuttuja en edes huomaa ovatko lihoneet tai laihtuneet. Se on se hymy, naurun helähdys, suora ja avoin katse ja läsnäolo.

Ota iisisti, kaikki on hyvin. Tapaaminen menee oikein hyvin. Eikä hänkään näytä samalta kuin silloin ennen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaat? Miksi luulet että hän on kuin vaikkapa siskoni joka aukoo päätään kuinka olen lihonut tms?

No joo, en minäkään mielelläni tapaa vanhoja tuttuja, mutta eipä ole tarvinnut.

Vierailija
4/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin hänestä ja jäi hyviä muistoja. Pyysi kaveriksi facebookissa muutama vuosi sitten ja meillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Asutaan aika lähekkäin, joten oli luontevaa vastata kyläilykutsuun myöntävästi.

Ap

Vierailija
5/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on anoppikokelas?

Vierailija
6/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole mikään myöhäiskeski-ikäinen.

Vierailija
7/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa tavata sinut persoonasi vuoksi, ei painosi vuoksi. Ymmärrän kyllä että jännittää. Mä tapasin entisen poikaystäväni 25 vuoden tauon jälkeen ja meinasin kuolla hermostuksesta. Mutta sitten kun oikeasti ollaan kasvokkain, niin näkee tutut silmät, tutun ihmisen eikä sitä levennyttä perää tai kasvanutta vatsaa.

Vierailija
8/8 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se fiilis ja aura ihmisen ympärillä joka jää mieleen ja jonka me kohtaamme. 

Kun itse tapaan vanhoja tuttuja en edes huomaa ovatko lihoneet tai laihtuneet. Se on se hymy, naurun helähdys, suora ja avoin katse ja läsnäolo.

Ota iisisti, kaikki on hyvin. Tapaaminen menee oikein hyvin. Eikä hänkään näytä samalta kuin silloin ennen. 

Voi Jeesus näitä naisten lässynlässyjä :D