Mihin käyttäisit nyt 3000 euroa?
Mulla on vähän tämä tilanne nyt. On ns. ylimääräiset kolme tonnia tilillä.
- 3kk palkkaa vastaava puskuri on säästötilillä
- Sijoitussuunnitelman mukaisesti on mennyt rahastoihin yms automaattisesti 400 euroa/kk
- Mitään akuuttia tarvetta ei rahalle ole
Mitä tekisin sillä? Puskurin päälle säästötilille odottamaan? Ylimääräiset ostot rahastoihin? Mitä sinä tekisit?
Kommentit (31)
Laadukkaaseen nuoreen h u oraan sijoittasin rahani.
Voisin ostaa timanttikorvikset, jonkun design-esineen tai kivan taulun. Hyvä sähköpyörä tuolla summalla olisi myös ostettavissa.
Jos oikein innostuisin, niin hankkisin erittäin hyvää sampanjaa ja kävisin hemmotteluhoidoissa.
Myös osuus ravihevosesta voisi olla kiva.
Osakkeisiinhan tuo menisi. Tosin tuollainen summa häviää ihan päivävaihtelun sisään niin ei sitä juurikaan huomaisi.
No MINÄ laittaisin sen erääseen tiettyyn erikoissijoitusrahastoon. Tämä ei kuitenkaan ole sijoitussuositus muille, joten jätän kyseisen rahaston nimeämättä.
Maksaisin loput tyttären oikomishoidosta, siihen menisi pari tonnia. Loppusumman laittaisin lastenlasten tileille 💕
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta millekään krääsälle. Kaikki tarpeellinen ja haluttu tavara minulla jo on.
Ap
Oliko tämän ketjun tarkoitus keksiä sinun rahallesi käyttötarkoitus, vaikka emme tunne sinua lainkaan tai sinun mieltymyksiäsi? Sellainen vaikutelma tulee tuosta kommentista, jonka tarkoitus taisi olla moittia kaikkia niitä, jotka mainitsevat jonkun tavaran.
Jos tarkoitus oli, että jokainen saisi keksiä itselleen sopivimman tavan käyttää 3000 euroa, niin siinäkin tapauksessa on typerää halveksivaan sävyyn puhua "krääsästä".
Vierailija kirjoitti:
Noin vaatimattoman summan varmaan unohtaisin pankkitilille. Nolla perään niin jaksaisin jo vaivata aivosopukoitani, esim. avoauto kesäksi olisi jees 30 000 eurolla. No saishan 3 tonnilla siihen nätit aluvanteet ja ykkösautoon talvirengassetin.
Ei tuosta saa mielikuvaa, että 3000 euroa olisi sinulle vaatimaton summa. Sinähän vasta haaveilet avoautosta.
Viinaan ja naisiin.
Loput tuhlaisin.
Jos olisin sinä niin lahjoittaisin ne minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta millekään krääsälle. Kaikki tarpeellinen ja haluttu tavara minulla jo on.
Ap
Oliko tämän ketjun tarkoitus keksiä sinun rahallesi käyttötarkoitus, vaikka emme tunne sinua lainkaan tai sinun mieltymyksiäsi? Sellainen vaikutelma tulee tuosta kommentista, jonka tarkoitus taisi olla moittia kaikkia niitä, jotka mainitsevat jonkun tavaran.
Jos tarkoitus oli, että jokainen saisi keksiä itselleen sopivimman tavan käyttää 3000 euroa, niin siinäkin tapauksessa on typerää halveksivaan sävyyn puhua "krääsästä".
Mä ajattelin että oli vaan tarkennus aloituksen tekstiin. Mitä se kertoo sinusta, että vedit herneen nenään?
Tilille odottamaan, jos kurssit sakkaavat loppuvuodesta.