"Kiitos mielenkiinnostasi tehtävää kohtaan, työpaikka on päätetty jättää täyttämättä" Miksi ihmeessä sit haetaan tekijöitä?
Jos on ihan täysin pätevänä hakenut, ja on varmaan useampikin pätevä hakenut eikä sit otetakaan ketään. Miksi? Onko mitään työpaikkaa ollut olemassakaan?
Kommentit (26)
Todennäköisesti yksikään hakija ei ollut sopiva, joten asia on laitettu hyllylle mieluummin kuin että otettaisiin epäsopiva hakija.
Ei yhtään riittävän hyvää hakijaa :(
Tai syynä joku "ihana" organisaatiouudistus, on päätetty käyttää tyhjä pesti johonkin muuhun ja muutettu sen profiilia.
Tai sitten firmassa on tapahtunut jotain, esim. se projekti mihin työntekijää haettiin peruttiin.
Ovat voineet tutkailla markkinatilannetta tai hakea lisää näkyvyyttä.
Kuinka suuri osa työkkärin ilmoituksista on ns. kummitustyöpaikkoja, eli sellaisia mihin ei ole aikomustakaan ottaa ketään, tai otetaan vaan jos joku ihan ylitseampuvan mahtava tyyppi hakee, tai sit se pesti on jo jollekulle pöydän alta luvattu? Arvaisin, että aika moni.
Firma missä itse olen töissä pitää jatkuvasti työpaikkailmotusta, että olisi 2 paikkaa vakituiselle täyspäivätyöhön vaikka tiedän ihan sisäpiiritietona ettei vakituiselle työvoimalle ole tarvetta..
Aika moni ilmoitus on vain mainos. Ei palkata ketään, Mutta muut firmat ja ihmiset huomaa paremmin kuin vain mainoksen.
Tosi keljua kun ajattelee työttömiä jotka käyttää siihen yhteen hakemukseen ikuisuuksia ja puunaa sitä täydellisyyteen asti. Ja sit koko työpaikkaa ei ole olemassakaan.
Samasta syystä miksi nainen menee Tinderiin eikä hänelle kelpaa yksikään edes treffeille. Liian kranttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tosi keljua kun ajattelee työttömiä jotka käyttää siihen yhteen hakemukseen ikuisuuksia ja puunaa sitä täydellisyyteen asti. Ja sit koko työpaikkaa ei ole olemassakaan.
Jep. Ja sitten työttömiä pidetään työhaluttomina.
Parasta on nämä etsimme hlöä joka on sekä tradenomi, floristi että viulunsoittaja koulutukseltaan. Juu.. oisko joku tuttu.
Haluttiin kuu taivaalta, yksisarvinen ja sateenkaaren päässä oleva kulta-aarre. Kun sellaista ei löytynyt niin työnantaja sanoi möks, mie en ala :(
Yksi pätevä vähemmistöhakija joukossa, jota ei haluttu missään nimessä.
Tuo kannattaa ymmärtää näin: "Emme valinneet ketään, koska olet tyhjääkin surkeampi."
Ja sitten kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse työttömänä olen jo lopettanut ikuisuuden käyttämisen yhteen hakemukseen ja täydellisyyteen puunaamisen. Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse työttömänä olen jo lopettanut ikuisuuden käyttämisen yhteen hakemukseen ja täydellisyyteen puunaamisen. Suosittelen muillekin.
Ja sit haukutaan että et löydä sen takia töitä, koska hutiloit hakemukset.
Kun tarjonta on tuota tasoa ovat ennemmin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit haukutaan että et löydä sen takia töitä, koska hutiloit hakemukset.
Hutiloimisen ja ikuisuuksien käyttämisen välissäkin on jotain.
Yllättävät talousvaikeudet firmassa esim?