Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turn offit miehessä

Vierailija
02.09.2020 |

Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (220)

Vierailija
161/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää hengissä tai jos on, niin edes sokeri ei suussa sula. Henki haisee pahalta ja leijuu huoneessa irvistellen kun ollaan sängyssä silleen. Eikä edes tiedetä, että kenen henki se on. Kädet on kuin pullataikinaa ja sormet on kiertyneet pitkoille. Näyttää puutarhatontulta mutta ei kelpaa edes sellaiseksi kun on töpselinenä ja hukkuisi sateessa.

Vierailija
162/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amistausta

Joo, onhan se vallan kauheeta jos mies osaa erityisen hyvin jotain käytännön hommaa, esim. autojen korjaus, rakentaminen, jne... 🙄

On ja että on vielä hakeutunut ammattiin, joka kiinnostaa ja josta saattaa tienata sen ja enemmänkin, mitä korkeammin koulutettu. Amistaustahan ilman muuta myös tarkoittaa sivistymätöntä, tyhmää junttia, ei muuta mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu

Tatuoinnit, kalju tai ponnari

Epämiellyttävä ääni

Epäsiisteys: hengitys haisee, pitkät likaiset kynnet, hikiset vaatteet

Tupakointi

Laiskuus
Typerät harrastukset, esim. metsästys, moottoripyörät tai tietokonepelit

Mitä väliä sillä oikeastaan on, onko jokin miehen harrastus sinusta typerä? Veikkaan, että asiat joita itse teet ajankulun ja huvin vuoksi, ovat monen miehen mielestä myös typeriä.

Vierailija
164/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinth Bucket -tyylinen paremmuuden tunne, jossa kehuskellaan omakotitalolla, autolla, titteleillä ym. Varakkuuden korostaminen.

Vierailija
165/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-rumat mollottavat struumasilmät

-kaksoisleuka / ylipaino

-lapset

-riippuvuudet

-huono hygienia (varsinkin hampaat)

-mulqqu luonne, tuppisuu

-epärehellisyys

-homofobia, rasismi, persujen äänestäjä

-kehuskelu sillä ettei koskaan syö kasviksia

-kimakka ääni ja nauru

-vihaa reissaamista ja päivittelee ihmeissään ihmisiä, jotaka tykkäävät matkustelemisesta

-aloitekyvyttömyys

-pessimismi

Onneksi olen löytänyt oman helmeni, jolla ei ole mitään yllälistatuista turn offeista.

Miehelläsi sen sijaan ei tainnut olla mitään kriteereitä tai ongelmia olla vi**umaisen ja negatiivisen ihmisen kanssa.

Ei tunnu olevan ongelmia, tuossa vierellä on viihtynyt pitkään ja edelleen kertoo minulle päivittäin kuinka ihana minä olen.

Päivänjatkot sinulle struumasilmä

Struuma harvemmin muodostuu silmään...

Vierailija
166/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio-ongelmat

Peliriippuvuus

Valehtelu

Ah, mikä helmi mieheksi.

Vierailija
167/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektio-ongelmat

Peliriippuvuus

Valehtelu

Ah, mikä helmi mieheksi.

"Kyllä mulla seisoo, lyödäänkö vaikka vetoa?!"

Vierailija
168/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto. Kun mies puhuu autostaan. Nykyisestä ja siitä autosta jonka seuraavaksi ostaa. Tämä kertoo henkisestä köyhyydestä enemmän kuin mikään muu.

Oikeasti? Meillä ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita ja useilla miehillä se on autoasiat. Millä tapaa tuo kertoo henkisestä köyhyydestä?

Olenko minäkin henkisesti köyhä, kun tykkään puhua puutarhan hoidosta; mitä minulla siellä kasvaa ja mitä istutuksia haluan ostaa sinne lisää?

Minäkin vähän tuota ihmettelin automiehenä. Mikähän siinä on niin henkisesti köyhää, jos tykkää laittaa autoaan? Onko se koirasta, puutarhasta tai vaikkapa sisustuksesta puhuminen sitten älyllisesti korkeammalla tasolla? Minulla ei ole ollut tapana väheksyä toisten harrastuksia kun eivät ole minulta pois millään tavalla. 

No mitäpä minä auto-mies-apinana tietäisin. Kuitenkaan en ole kovin tyhmää sakkia tavannut kun aletaan puhutaan vaikkapa moottorinohjauksen säätämisestä ja ruiskutusajankohdan vaikutuksesta transienttivasteeseen. :)

Vierailija
169/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä turnoffeja ovat:

ylipaino, alipaino, normaali paino,

pitkät hiukset, lyhyet hiukset, keskipitkät hiukset, kalju, peruukki, tupee, värjätyt hiukset ja värjäämättömät

siniset silmät, vihreät silmät, harmaat silmät, ruskeat silmät, sokea (riippumatta silmien väristä)

vaalea iho, tumma iho, näiden kahden edellämainitun väliltä oleva iho, huono iho, liian hyvä iho, luomet, luomettomuus, pisamat, pisamien puute,

liian vähän rahaa, rikas, köyhä, keskituloinen,

autoileva, pyöräilevä, kävelevä,

lapsia, lapseton,

sinkku, varattu,

kallis pukeutuminen, halpa pukeutuminen, keskivertopukeutuminen,

kouluttamattomuus, korkea koulutusaste, keskitason koulutusaste,

kerrostaloasuja, omakotitaloasuja, asunnoton,

hellyys, kovat otteet ja edellä mainittujen erilaiset yhdistelmät,

liian nuori, liian vanha, liian saman ikäinen kanssani,

vääränlainen musiikkimaku, liian hyvä musiikkimaku,

liikaa liikkuva, liian vähän liikkuva, sopivasti liikkuva,

eläinrakas, eläimiä vihaava, karjatilallinen, lammastilallinen, minkkifarmari, kissaihminen, koiraihminen, matelijaihminen, hyönteisihminen,

liian suuret lihakset, liian pienet lihakset, liian sopivat lihakset,

muistuttaa liikaa eksää, ei muistuta lainkaan eksää, muistuttaa/ei muistuta osittain eksää

hyvät välit vanhempiinsa, huonot välit vanhempiinsa,

ei osaa remontoida, osaa remontoida,

juo alkoholia, ei juo alkoholia, tai juo alkoholia väärin (ryystää, ei ryystä, juo olutta, siideriä, viinaa, drinkkejä)

Olisihan tätä listaa mutta tuossa nyt muutamia syitä.

Vierailija
170/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä mitään turn-offeja ole, kaikki käy!

Vierailija
171/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm

Alle 90kg

Yli 10% rasvaprosentti

Amis

Sivari, miehistö tai totaali

Duunari

Työtön

Kalpeus

Epäeksoottisuus

Huono kokki

Liian kiltti

Nössö

Katsoo animea

Toimeeton

Pelaa videopelejä

Ei lue

Kulttuuriton

Käyttää tai on käyttänyt huumeita

..Siinä muutama

Vierailija
172/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi

Huonot käytöstavat, ns. junttimainen käytös

Tyhmyys

Huono hygienia

Kuolaa avoimesti kaikkia vastaantulevia naisia sekä oikeassa elämässä että netissä

Vierailija
173/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttö totaalinen deal breaker. Liika alkoholinkäyttö samoin. Pettänyt aiemmissa suhteissaan myös totaalinen ei ei.  Siinä ne pahimmat.

Vierailija
174/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervasemmistolaisuus, se on jotenkin niin kaamea feminismiin liitettävä ominaisuus. Yleensä ovat myös hinteliä pieniä miehentapaisia, huonolla ryhdillä, huonolla hygienialla jne varustettuja, jotka eivät osaa tehdä mitään muuta kuin valittaa.

Vierailija
175/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin turn off on tyhjän nauraja släsh inttäjä. Sellainen koulukiusaajan peesaaja-henkinen mies, jonka ”sukkeluudet” tulevat vähän väärässä rytmissä ja joka jatkaa juttua liian pitkään, liian kauan.

Käyttää fraaseina mm. mainoslauseita ja huumoriohjelmista tuttuja hokemia, ja jos nyt sattuisin kertomaan jutun, jossa on pielessä joku fakta tai olen liian suurpiirteinen, mies kokee asiakseen korjata minua.

Kohtaus esimerkkimiehen kanssa:

Olemme sopineet tapaamisen klo 17 Stockan kellon alle. Sataa. Saavun paikalle 17.03 ja mies on jo siinä. Totean että kylläpä sataa, ja mies laukoo että ”Esterin perseestä!” ja nauraa päälle. Pahoittelen että olen pari minuuttia myöhässä, johon mies ”Itseasiassa kolme” ja nauraa päälle. Minä, jo hieman vaivaantuneena kommentoin että kelloni taitaa siis jätättää, johon mies ”Kunhan äly ei!” ja jää odottamaan reaktiotani. Kun en naurahda, mies alkaa virnuillen selittää ”Niin siis niinku äly hoi, älä jätä”.

Vierailija
176/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw

Vierailija
177/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin turn off on tyhjän nauraja släsh inttäjä. Sellainen koulukiusaajan peesaaja-henkinen mies, jonka ”sukkeluudet” tulevat vähän väärässä rytmissä ja joka jatkaa juttua liian pitkään, liian kauan.

Käyttää fraaseina mm. mainoslauseita ja huumoriohjelmista tuttuja hokemia, ja jos nyt sattuisin kertomaan jutun, jossa on pielessä joku fakta tai olen liian suurpiirteinen, mies kokee asiakseen korjata minua.

Kohtaus esimerkkimiehen kanssa:

Olemme sopineet tapaamisen klo 17 Stockan kellon alle. Sataa. Saavun paikalle 17.03 ja mies on jo siinä. Totean että kylläpä sataa, ja mies laukoo että ”Esterin perseestä!” ja nauraa päälle. Pahoittelen että olen pari minuuttia myöhässä, johon mies ”Itseasiassa kolme” ja nauraa päälle. Minä, jo hieman vaivaantuneena kommentoin että kelloni taitaa siis jätättää, johon mies ”Kunhan äly ei!” ja jää odottamaan reaktiotani. Kun en naurahda, mies alkaa virnuillen selittää ”Niin siis niinku äly hoi, älä jätä”.

Aikauhee, oon tainnu käydä treffeillä hänen kaa 🙈😅

Vierailija
178/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen. Elämän kurjuus on tietysti aina kaikkien muitten vika, ja sitä kurjuutta vastaan on ihan turha ryhtyä taistelemaan, kun ei siitä tulis kuitenkaan mitään. Hitosti tekosyitä ettei tarvi tehdä mitään elämälleen. Puheet pelkkää katkeraa valittamista, muiden ivallista tölvintää ja loputonta negatiivisuutta.

Vierailija
179/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuminen. Elämän kurjuus on tietysti aina kaikkien muitten vika, ja sitä kurjuutta vastaan on ihan turha ryhtyä taistelemaan, kun ei siitä tulis kuitenkaan mitään. Hitosti tekosyitä ettei tarvi tehdä mitään elämälleen. Puheet pelkkää katkeraa valittamista, muiden ivallista tölvintää ja loputonta negatiivisuutta.

Tästä ”lievempi” versio on miesvauva, jonka elämä on kamalan vaikeaa ja hän hirveän ahdistunut vuodesta toiseen, mutta näköjään ainoa lääke on deittailla elämänmyönteisiä ja kivoja naisia, jotka ilahduttaa hetkeksi ja joille voi sitten hetken kuluttua sanoa, että sitoutuminen pelottaa ja ahdistaa ja sitten roikottaa naista pari kuukautta löysässä hirressä, kunnes nainen tajuaa repäistä itsensä irti.

Vierailija
180/220 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mykkäkoulun pitäminen ja muu epäkypsä kommunikointi erimielisyyksien tullessa

-humalahakuinen juominen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan