Haluan olla parempi sängyssä!
Luulen, että olen huono sängyssä. Haluaisin oppia olemaan aktiivinen nainen ja hyvä seksikumppani.
Olen melko nuori ja kokematon seksissä. Nyt olen ollut suhteessa noin parin kuukauden ajan. En tiedä miten voisin olla aktiivisempi nainen. Yleensä seksi etenee näin; hyväilyä, runkkausta, sormetusta -> yhdyntään -> muutamia eri asentoja (lähetyssaarnaaja, takaapäin, minä päällä) -> mies tulee, seksi loppuu. Itse en saa helposti, ja jos saan, niin lähetyssaarnaajassa.
Ongelmani on vähän se, etten oikein tiedä miten voisin olla aktiivisempi. Tykkäävätkö miehet, jos ennen yhdyntää ottaa suihin ihan kysymättä? Yleensä teen sen vasta pyynnöstä.
Miten määritellään aktiivisuus? Miten esim lähetyssaarnaajassa voisi olla aktiivisempi?? Jännittelen kyllä lantionpohjanlihaksia ja hyväilen miehen selkää, mutta muuta siinä en oikein osaa tehdä... Ratsastuksessahan nainen on aktiivinen juu, mutta se ei tunnu oikein miltään vrt. lähetyssaarnaaja. Ja onko se miehen tehtävä vaihtaa asentoja? Se tuntuu ainakin meillä luontevammalta, mutta silloihan mies vie...
Vinkkejä please miehet ja aktiivisemmat naiset :)
Kommentit (25)
mä en tiedä miksi pitäisi määkiä mutta kaverini poikaystävä pyysi määkimään juuri ennen kuin siltä alkaa tulemaan, irtoaa kuulemma hyvin silloin
ai niin se on töissä yhdessä etnisessä pitzeriassa jos sillä on jotakin merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Tietysti myös vähän tuhmaa puhetta mukaan: "Ihana kulli sulla", "nussi mua", " nussi mua tapaapäin", jne...
Tämä olisi ihan totaalinen sammuttaja meillä. Revettäis niin nauruun, että vois siinä vaiheessa vaikka mennä tiskaamaan tai silittämään 🙄
Jo noin eväin olet parempi kuin 2/3 niistä naisista, jotka minä olen kohdannut. Hyvä seksi ei kuitenkaan ole vain temppujen tekemistä. Paljolti kyse on kommunikoinnista. Seksistä ja siihen liittyvistä toiveista kannattaa joskus jutella nimenomaan silloin, kun ei olla sängyssä tai juuri ryhtymässä itse asiaan. Näin jää aikaa sulatella ja miettiä kuulemaansa. Ja sängyssäkin kannattaa sanoa suoraan asioita. Toki ynähdyksistäkin jotakin voi päätellä, mutta harva meistä silti ajatuksia lukee. Itse arvostaisin sitä, että nainen sanoisi, mitä toivoo. Erilaiset asennot tai suihinotot ja sen sellaiset ovat pikemminkin se helppo osuus. Yhteispeli ja kommunikointi ovat ne vaikeat, eikä niitä osaa kaikki kokeneetkaan. Perimmältään kyse taitaa olla sallivasta ilmapiiristä: tunnenko voivani puhua suuni puhtaaksi, pyytää, ehdottaa ja kokeilla?
Kiimanen, hellä, villi nainen. Oma mieheni rakastaa kun näytän ja osoitan oman haluni ja nautinnon estottomasti. En koskaan teeskentele. Pyydän ja anelee tekemään juttuja, voihkin ja huohotan, hymyilen ja uikutan kun tuntuu hyvältö. Ja kiihottumisen näkyy ja kuuluu. Kysyn miehen toiveita ja toteutan niitä nautinnolla. Nautin kun mies nauttii. Seksissö ei kuulu ajatella miltä näyttää vaan keskittyy miltä tuntuu, itsestä ja toisesta... ja kontakti on tärkeä, läsnäolo, osoita kumppanillesi, olet juuri tässä häntä varten, nauttien vain toisesta. Katso silmiin, hyväile, pussaa, ime penistä rakkaudella ja himoiten, hyväile miehen vartaloa, hymyile, kerro miten hyvältä jokin asia tuntuu.
Orgasmit ja tärinä himosta kiihottaa miehiä tavattomasti.
Tietysti myös vähän tuhmaa puhetta mukaan: "Ihana kulli sulla", "nussi mua", " nussi mua tapaapäin", jne...