Nainen, näytätkö eteeriseltä alusvaatteissa?
Kommentit (18)
Näytän rantautuneelta valaalta, joka haisee pierulle. Siinä sulle eteerisyyttä.
En, enkä haluakaan näyttää. Seksikkäältä ja aineelliselta haluan näyttää.
Olisi kamalaa olla hauraan näköinen. Ei kai kukaan mieskään halua nussia jotain haurasta naista, joka hajoaisi jo pelkästä kosketuksesta?
Hauras = helposti mureneva t. murtuva, helposti rikkoutuva. Liittyvät sanat mm. murea, rapea, hapero.
Näytän eteeriseltä jos olen levittänyt iholleni eteeristä öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa olla hauraan näköinen. Ei kai kukaan mieskään halua nussia jotain haurasta naista, joka hajoaisi jo pelkästä kosketuksesta?
Hauras = helposti mureneva t. murtuva, helposti rikkoutuva. Liittyvät sanat mm. murea, rapea, hapero.
Voisin nussia haurasta naista, olisi kiva nuolla perspillut ja siitä edetä raivoisaan yhdyntään. Sellainen aneeminen voimaton nainen on paras.
Erkki 55
= En ole nähnyt naista alusvaatteisillaan.
Jonne 15
En nykyisin. Näytän keski-ikäiseltä tavikselta.
Nuorena saatoin joissain romanttisessa alusasussa näyttää eteeriseltä, hauraalta. Todella vaalea iho, hyvin hoikka, perusilmeenä arka "peura ajovaloissa"-look, pitkät punertavat ja kihara hiukset.
Mieheni sanoi ekana iltana ihastuneensa minuun, kun häneen iski suojeluhalu. Olin herkkä, ujo ja arka (en enää).
Kyllä mä varmaan näytän. Olen siro :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin nussia haurasta naista, olisi kiva nuolla perspillut ja siitä edetä raivoisaan yhdyntään. Sellainen aneeminen voimaton nainen on paras.
Erkki 55
Jonne 15
Monet miehet pitävät siroista ja laihoista naisista, ei kaikkia kiinnosta kaltaisesi yhtä pitkä kuin paksu mammutti.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena saatoin joissain romanttisessa alusasussa näyttää eteeriseltä, hauraalta. Todella vaalea iho, hyvin hoikka, perusilmeenä arka "peura ajovaloissa"-look, pitkät punertavat ja kihara hiukset.
Mieheni sanoi ekana iltana ihastuneensa minuun, kun häneen iski suojeluhalu. Olin herkkä, ujo ja arka (en enää).
Voimaannuit miehen nyrkiniskujen seurauksena sen jälkeen kun olit vähällä menettää henkesi?
Vierailija kirjoitti:
En, näytän sensuellilta
Tuo on jo parempi, netistä:
sensuelli: aistillinen, kiihkeä, kiihottava, hekumallinen, kuuma.
Eteerisestä tulee mieleen joku olmi.
Vierailija kirjoitti:
Peura ajovaloissa -look olisi pelottavan näköinen naisella. Suojelunhalu ei tule ekana mieleen vaan lähinnä lihoiksi pistäminen. Netistä saa hyviä riistareseptejä, jos ei muuten osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki 55
Jonne 15Monet miehet pitävät siroista ja laihoista naisista, ei kaikkia kiinnosta kaltaisesi yhtä pitkä kuin paksu mammutti.
Jotkut miehet eivät vain ole nähneet muita naisia alusvaatteisillaan kuin äitinsä ja Erkilläkin siitä on jo pitkä pitkä aika. NyrkkiMaija on ollut ainoa nuoltava ja raivoisan yhdynnän kohde.
En.
Netistä:
eteerinen
Ilmamainen, hauras, aineeton
taivaallinen.
Esimerkiksi: Eteerinen olento. Eteerinen kauneus.
kemia, kemiallinen haihtuva.
Esimerkiksi: Eteerinen öljy.
En ole ilmamainen, hauras tai aineeton. Vaikka joskus vatsassa onkin ilmaa, niin en ole piereskellessä silti ilmamainen. Haurasta minusta ei saa millään, ei myöskään aineetonta.