Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi vain kuntosalilla, ei ikinä miehen kanssa tai edes yksin?

Vierailija
04.10.2013 |

Poden erittäin erikoista ongelmaa. Olen 20v nainen, takana 10 seksikumppania. En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä eikä seksi muutenkaan tunnu oikein miltään, suuseksikään ei tunnu miltään eikä sormetus. Voin kyllä kiihottua, mutta siihen menee todella pitkään eikä tapahdu helposti. Kukaan kumppani ei tätä koskaan ole jaksanut oikein odottaa, koska miehet ovat tunnetusti nopeampia kiihottumaan... Itsetyydytystä en ole koskaan harrastanut, koska se, että joku sormettaa/itse sormetan ei tunnu yhtään miltään.

Kuitenkin, olen jo vuosien ajan saanut kuntosalilla vatsalihaslaitteessa orgasmeja, ja kotonakin tiettyjä liikkeitä tehdessä. Orgasmit ovat voimakkaita ja räjähtäviä, kestoltaan n.20s-50s. Luin netistä, ettei tuo nyt niin epätavallista ole: http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/82915-kuntosalin-seksiyllatys-coregasmi/

Ilmeisesti vatsalihasten ja reisien jännitys stimuloi jotenkin ja helpottaa saamaan orgasmin. Mitkähän seksiasennot voisivat stimuloida samalla tavalla?

Mitä ihmettä tämä oikein on? Olenko aseksuaali, vaikka saan orgasmeja salilla? Olisi ihanaa tulla seksissäkin, eikä näin omituisella tavalla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on/oli? samanlainen tilanne kuin vaimollani tavatessamme. Vaimonikaan ei saa orgasmia kuin vatsalihasten avulla ja roikkuen (esim sormetus ei toimi hänellä). Orgasmin hän saa yhdynnässä vain siten että minä seison ja hän roikkuu minun kaulassani jalat ilmassa niin että hän saa vatsalihakset jännitettyä. Hänen mukaansa g-pisteorgasmeja. Klitorisorgasmin on saanut minun kanssani kerran suuseksin avulla ja totesi ettei ole mitään verrattuna g-pisteorgasmiin. Aikaisemmat naiset ovat kyllä saaneet orgasmin sormetuksistani, mutta vaimoni ei. Onneksi löysimme keinomme. Toivottavasti ap löytää / on löytänyt myös.

Vierailija
2/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki naiset on ihan anatomisesti ja hermotukseltaan erilaisia. Toiset saa orgasmin helpoiten klitorista ärsyttämällä, toiset emättimestä, toiset vaatii molempia. Jotkut saa tavallasi lihasten jännittämisen kautta. Ei välttämättä kannata yrittää väkisin muuttaa omaa tapaa vaan nauttia siitä tavasta, jolla saa nautintoa. Jos se ei ole yhdistettävissä kumppanin kanssa rakasteluun, niin sitten ei ole. Voit kuitenkin tarjota nautintoa kumppanille ja saada oman nautintosi toisella tavalla. Tämä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava limainen pervo.

Näin olisi vastaus kuulunut, jos kysyjä olisi ollut mies.

Vierailija
4/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä salilla käyt, ja kuvaa vähän ulkonäköäsi! Haluan nähdä tämän! Niin ja siis luuletko, että joku salilla huomaa tämän sinun onnesi, vai pystyykö sen peittämään?

Vierailija
5/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että miehet on kiirehtineet tulemista ja naisella voi helposti tulla paineita siitä. Minulta on kysytty minuutin suuseksin jälkeen että enkö saa nuolemalla, joten kaikki miehet ei ymmärrä että se voi viedä vähän aikaa. 

Vierailija
6/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:24"]

Poden erittäin erikoista ongelmaa. Olen 20v nainen, takana 10 seksikumppania. En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä eikä seksi muutenkaan tunnu oikein miltään, suuseksikään ei tunnu miltään eikä sormetus. Voin kyllä kiihottua, mutta siihen menee todella pitkään eikä tapahdu helposti. Kukaan kumppani ei tätä koskaan ole jaksanut oikein odottaa, koska miehet ovat tunnetusti nopeampia kiihottumaan... Itsetyydytystä en ole koskaan harrastanut, koska se, että joku sormettaa/itse sormetan ei tunnu yhtään miltään.

Kuitenkin, olen jo vuosien ajan saanut kuntosalilla vatsalihaslaitteessa orgasmeja, ja kotonakin tiettyjä liikkeitä tehdessä. Orgasmit ovat voimakkaita ja räjähtäviä, kestoltaan n.20s-50s. Luin netistä, ettei tuo nyt niin epätavallista ole: http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/82915-kuntosalin-seksiyllatys-coregasmi/

Ilmeisesti vatsalihasten ja reisien jännitys stimuloi jotenkin ja helpottaa saamaan orgasmin. Mitkähän seksiasennot voisivat stimuloida samalla tavalla?

Mitä ihmettä tämä oikein on? Olenko aseksuaali, vaikka saan orgasmeja salilla? Olisi ihanaa tulla seksissäkin, eikä näin omituisella tavalla.

[/quote] Millä salilla käyt? Haluan nähdä sun orkun..

Vierailija
7/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että seksi on suhteissa "pakollinen paha", koska haluan pitää miehen tyytyväisyytenä. Pidän kuitenkin läheisyydestä.

ap

Vierailija
8/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! Tosin en osaa auttaa sinua. Pystyt kuitenkin saamaan orgasmin, joten luulisi (?) että se on mahdollista jollain toisellakin tavalla. 

Vierailija
9/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan tosi timmissä kunnossa! Ite kävisin vastavassa tilanteessa salilla vähintään kerran pvässä!

Vierailija
10/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea "harjoittelemaan" ensin itseksesi. Kun osaat omin käsin itseäsi miellyttää, voit opettaa miestäsikin. Vaihtuvat kumppanit ei ole hyvä idea, koska pitkässä suhteessa oppii paremmin tyydyttämään toisen. Ja rakkaus tekee miehen innokkaammaksi miellyttämään. Ei silti muuten haittaa mitään, jos saat orgasmeja myös kuntosalillla. Se ei kuitenkaan ole ainoa tapa. Haaveile myös! Kokeile vaikka dildoa. Ja sitä siis käytetään klitoriksen kiihottamiseen. 

Vierailija
11/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:45"]

Rupea "harjoittelemaan" ensin itseksesi. Kun osaat omin käsin itseäsi miellyttää, voit opettaa miestäsikin. Vaihtuvat kumppanit ei ole hyvä idea, koska pitkässä suhteessa oppii paremmin tyydyttämään toisen. Ja rakkaus tekee miehen innokkaammaksi miellyttämään. Ei silti muuten haittaa mitään, jos saat orgasmeja myös kuntosalillla. Se ei kuitenkaan ole ainoa tapa. Haaveile myös! Kokeile vaikka dildoa. Ja sitä siis käytetään klitoriksen kiihottamiseen. 

[/quote]

Kumppanini ovat kyllä olleet (lähes) aina kiinnostuneita minun orgasmistani, jopa niin paljon, että olen ottanut siitä paineita. Pitkässä suhteessa en ole ollut, lähes aina jutut ovat kaatuneet siihen, että olen potenut huonoa omaatuntoa siitä, että en tule. Miehet haluavat naisen, joka nauttii seksistä... Siis seksi ei ole millään tavalla epämiellyttävää, mutta hyvin voin olla ilmankin.

Ja tuosta omin käsin harjottelusta... Ei vaan tunnu miltään! Joskus todella harvoin sormetus tuntuu hyvältä, ja silloin minun pitää olla valmiiksi todella kiihottunut. Voiko olla, ettei kaikki naiset kiihotu klitoriksen hiplaamisesta? Tosin sitten kun tulen ja samalla hieron kiltorista, se tuntuu mahtavalta. Mutta jos nyt joku laittaisi kädet housuihini, niin en tuntisi mitään. 

En oikein tiedä, miten alkaisin tästä enää harjoittelemaan..? Tämä vaivaa todella, koska koen olevani kykenemätön parisuhteeseen asian takia.

Vierailija
12/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se heti tunnukaan miltään, jos suoraan käsi housuihin laitetaan! Ja harjoitus tekee tässäkin mestarin! Jos saat orgasmin salillla, tulet varmasti saamaan sen muuallakin ihan ilman muuta. Mutta sinun on tutustuttava omaan kehoosi ja opetetava ja nautittava matkasta. Ensinnäkin voit hankkia vaikka sen dildon. Tai käytä muuta hierontalaitetta. 

Vierailija
13/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanisi ovat olleet tyypillisiä miehiä, olette todennäköisesti kiirehtineet asian kanssa liikaa. Ja sinulla on oikeus rakkauteen ja läheisyyteen ja pitkään suhteeseen, vaikka et orgasmeja saisikaan miehen kanssa hei tai koskaan.

Vierailija
14/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:05"]

Jos kumppanisi ovat olleet tyypillisiä miehiä, olette todennäköisesti kiirehtineet asian kanssa liikaa. Ja sinulla on oikeus rakkauteen ja läheisyyteen ja pitkään suhteeseen, vaikka et orgasmeja saisikaan miehen kanssa hei tai koskaan.

[/quote]

Olipa mukavasti sanottu. :) Ehkä olen luonut liian suuret paineet itselleni ja tehnyt ongelman asiasta. Pelottaa, että miehet huomaavat etten ole täysillä mukana, koska en nauti siitä niin paljon... Tykkään kyllä esim. suihinotosta, vaikka en itse suuseksiä halua. Tässäkin pohjalla varmasti se, että haluan miellyttää ja että mies nauttii kanssani.

Vierailija
15/30 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella niin, että olet ihana nainen ja mies haluaa myös miellyttää sinua. Teet hänelle(kin) siis palveluksen antamalla hyväillä itseäsi pitkään ja monella tavalla. Näin voit rentoutua ja nauttia. 

Vierailija
16/30 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen surkutellut itseäni, että laukean ainoastaan apuvälineiden avulla, dildo ja vibraattori ovat minulle välttämättömiä. Niin vain me naisetkin olemme kovin erilaisia. 

Vierailija
17/30 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kuulostaa siltä, että sä olet stressaava ihminen. Jos ei ala orgasmia kuulumaan, niin sitten sitä ei kuulu! Enhän mä olen ennenkään saanut yms.

Ihan vaan rentoudut ja olet itsesi kanssa. Tai kuten mulla aikoinaan, niin silloin poikakaverin kanssa oltiin ihan rentoina ja nautittiin toisistamme pitkän aikaa.

Ihmiseen pitää luottaa ja antaa mahdollisuus.

Vierailija
18/30 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitää aika usein jännittää vatsalihakset samalla kun saan, miehen kanssa tai ilman. Tarvitsen kyllä edes hieman klitorisärsytystä eli ei varmaan onnistu multa vatsaprässissä, pitää ens kerralla kuitenkin yrittää..Jouluna sitten sixpack esillä.

Vierailija
19/30 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi perinteinen ls- asento ja sinä nostat itseäsi pikkuisen koholleen vatsalihastesi avulla kun siltä tuntuu?

Mielenkiintoinen ongelma kyllä.

Vierailija
20/30 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 07:41"]

Miten olisi perinteinen ls- asento ja sinä nostat itseäsi pikkuisen koholleen vatsalihastesi avulla kun siltä tuntuu?

Mielenkiintoinen ongelma kyllä.

[/quote]

Tämä voisi olla hyvä vinkki.. En ole koskaan koittanut olla jalat suorina vatsaa jännittäen kunnolla. nyt vain odottelemaan seuraavaa mukavaa miestä joka tupsahtaa elämääni ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan