Mitä vinkkejä antaisitte miehettömille naisille?
Naiset ja miehet, kaikki koolla antamaan hyviä vinkkejä. Mitä miehettömien naisten tulisi muuttaa elämässään, itsessään, että saisivat lopulta hyvän miehen ja hyvä suhteen?
Kommentit (102)
Ole aktiivinen. Älä stressaa ulkonäöstä. Älä ole kynnysmatto. Älä kuuntele yhdenkään palstamiehen neuvoja.
Laske rimaa ja tee aloite. Maailma on täynnä kelvollisia vapaita miehiä.
Ole rento, mutkaton ja uusille asioille avoin. Älä tee ongelmia asioista jotka eivät ole oikeasti ongelmia.
Anna toinenkin mahdollisuus jos mies on kuitenkin ihan ok. Jos heti tajuaa että "ei tämä" niin sitten ei kannata mutta muuten ei ole iso vaiva katsoa hetken josko juttu kuitenkin lähtisi lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Ole rento, mutkaton ja uusille asioille avoin. Älä tee ongelmia asioista jotka eivät ole oikeasti ongelmia.
Suosittelen toimimaan toisin, koska miehet sisimmässään pitävät estyneistä, määräilevistä ja nalkuttavista, pihtarinaisista. Jos olet liian kiva ja mukautuva, mies ei näe sinussa tarpeeksi haastetta, eikä näe sinua äitihahmona.
Keskity siihen, että itsetuntosi naisena on hyvä ja samalla tuo esiin parhaat puolesi ulkonäössä.
Pidä itsestäsi hyvää huolta olit suhteessa tai et.
Älä anna tunteiden ja kauniiden puheiden viedä, vaan käytä järkeäsi parin valinnassa, koska huonosta miehestä on paljon haittaa. Siksi tee valintasi huolella ja skippaa kaikki epäilyttävät jo alkuvaiheessa.
Ole ystävällinen ja korrekti aina ja kaikille.
Näytä herkkyytesi, mutta näytä sekin, että pidät puolesi.
Ole oma itsesi ja anna arvo toisillekin.
Palstamiehet ovat oikeassa siinä, että ulkonäkö ja naisellisuus ovat tärkeitä, samoin ystävällisyys ja kiva luonne. Mieti onko näissä parannettavaa, vaikka kenenkään ei tarvitse olla täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
7 tasosta ei voi laskea. Olen tehnyt aloitteen monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että olet niin tasokas kuin kuvittelet olevasi?
Ehkä jahtaat liian tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tasoteoreetikko, mitä tarkoittaa "7 taso"?
Kuinka säälittävä naisen täytyy olla ettei kykene löytämään miestä vaikka niitä on 70 000 enemmän kuin naisia ikähaarukassa 18-39
Ei tuohon voi muuta sanoa kuin realismia niihin haaveisiin, kaikille ei riitä sitä laatikkoleukaa jossa 25% latinoverta.
Älä anna liian helposti seksiä. Miehet testaavat tällä naisia, jos nainen on liian helppo, niin hän ei ole vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Pidä viiva koskemattomana mahdollisimman pitkään tai ainakin vähällä käytöllä. Pieni pulleus ei useimpia miehiä häiritse, mutta kun mennään reilusti bmi 40 yli, niin alkaa monelle olemaan liikaa.
Olen toiminut näin, ei silti näy miestä??
Ennen kuin teet mitään, tutkiskele sitä millainen olet ja mitä oikeasti haluat (tämä pätee tietenkin myös miehiin) ja siis oikeasti, ei niin että oletat itsellesi omainaisuuksia tai haluja, joita kuvittelet että itselläsi pitäisi olla ja tai joita haluaisit itselläsi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Anna toinenkin mahdollisuus jos mies on kuitenkin ihan ok. Jos heti tajuaa että "ei tämä" niin sitten ei kannata mutta muuten ei ole iso vaiva katsoa hetken josko juttu kuitenkin lähtisi lentoon.
Koskaan ei kannata tyytyä mieheen joka on "ihan ok".
Vierailija kirjoitti:
Älä anna liian helposti seksiä. Miehet testaavat tällä naisia, jos nainen on liian helppo, niin hän ei ole vaimomateriaalia.
Joo mun eksä selitti miten haluaa seksiä vain parisuhteessa ja sitten vahingossa huppelissa paljasti 4 yhen yön juttua vuoden sisällä ennen mun tapaamista.
Tehdä aloitteita.