Mistä voi saada apua heti uupumukseen ja masennukseen?
Kommentit (9)
Ei siihen mikään auta paitsi jos on läski niin laihdutus.
Terveysasema nyt varmaan ekaksi ja sitten sitä kautta lähetteellä psykiatrian poliklinikalle.
Ei sitä heti saa mistään. Paitsi yksityiseltä lääkäriasemalta. Itse jonotin ensin 7 viikkoa aikaa psykiatriselle sairaanhoitajalle, hän kehotti varaamaan ajan lääkärille, jolle jonotin seuraavaksi 6 viikkoa. Siis 12 viikkoa siitä, kun koin, etten enää jaksa ilman apua, sain sen lääkereseptin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä heti saa mistään. Paitsi yksityiseltä lääkäriasemalta. Itse jonotin ensin 7 viikkoa aikaa psykiatriselle sairaanhoitajalle, hän kehotti varaamaan ajan lääkärille, jolle jonotin seuraavaksi 6 viikkoa. Siis 12 viikkoa siitä, kun koin, etten enää jaksa ilman apua, sain sen lääkereseptin.
Sori, siis 13 viikkoa. Aivan liian pitkä aika.
Alkosta. Joo tiedän ettei ole suositeltavaa, mutta itse olisin varmaan lopettanut oman elämäni kun en olisi kestänyt odottaa hoitoon pääsyä, ellei olisii ollut etanolin tuomaa helpotusta.
Ei yhtään mistään. Varattomille on Suomi käytännössä mielenterveysongelmissa osoittanut käypähoidoksi oman käden onnen. Ketään ei todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Alkosta. Joo tiedän ettei ole suositeltavaa, mutta itse olisin varmaan lopettanut oman elämäni kun en olisi kestänyt odottaa hoitoon pääsyä, ellei olisii ollut etanolin tuomaa helpotusta.
Vielä paremmin auttaa yrtti. Eikä maksakaan ala vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oleen käynyt terapioissa ja psykiatreilla. Mullla on psykoosiläääkitys jota en käytä.
Mullla ei ole todettu psykoosia mutta aripirazol eikös se ole periaaatteessa psykoosilääke.
Oleen käynyt terapioissa ja psykiatreilla. Mullla on psykoosiläääkitys jota en käytä.