Siis miksi työttömät saa koronalisää kun monella palkansaajalla tulot tippuu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ap, mitä kaikkea voisitkaan tehdä sillä 75 eurolla, joka nyt pätkähtää työttömien tilille!
Ei työttömien tilille pätkähdä 75 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömälle mitään koronalisää makseta. Toimeentulotuen asiakkaille on myönnetty tilapäinen korotus maskien sun mun sälän hankintaan.
No miksi samalle jengille sitten jaetaan maskeja ilmaiseksi?
Niitä ilmaisia maskeja on tiettävästi hakeneet parempiosaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ap, mitä kaikkea voisitkaan tehdä sillä 75 eurolla, joka nyt pätkähtää työttömien tilille!
Ei työttömien tilille pätkähdä 75 euroa.
Tiedän, yritin vaan tehdä ketjun aloittajan naurettavaksi.
Kuinka paskalla palkalla AP suostuu työskentelemään kun ahdistaa näin pahasti ttt ja työttömyysturva? Ihan vinkkinä, jos sun tulot on tarpeeksi matalalla tasolla, kannattaa hakea soviteltua päivärähaa. Näet sitten itsekin, kuinka sillä eletään herroiksi.
Katos, kun asumme Sossulassa. Pitäähän heidän kahvilaan päästä. Kaikille pitää jäädä viivan alle sama summa, sanoo Marin.
Vierailija kirjoitti:
On kateus huipussaan kun hiertää toimeentulotuen varassa elävien hilkut.
Olen osa-aikatöitä tekevä yh ja tuloni menee n. 3 €/kk yli sen rajan, jolla olisin oikeutettu toimeentulotukeen. Sen takia mulle ei normaalistikaan makseta reseptilääkkeiden omavastuita, uusia silmälaseja ja paljon muuta. Nyt jään myös koronakorotuksista paitsi. Onkohan mulla syytäkin olla kateellinen?
En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti syövät paskaa maksua vastaan ja ovat kateellisia niille, jotka eivät suostu syömään paskaa ja saavat vähemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kateus huipussaan kun hiertää toimeentulotuen varassa elävien hilkut.
Olen osa-aikatöitä tekevä yh ja tuloni menee n. 3 €/kk yli sen rajan, jolla olisin oikeutettu toimeentulotukeen. Sen takia mulle ei normaalistikaan makseta reseptilääkkeiden omavastuita, uusia silmälaseja ja paljon muuta. Nyt jään myös koronakorotuksista paitsi. Onkohan mulla syytäkin olla kateellinen?
Tässä taas nähdään, kuinka sohvalla makaamisesta palkitaan. Miten voi olla näin, että töiden tekemisestä rangaistaan?
Koeta nyt edes päättää kenenkä viimeisiä pennosia sä katkeruudessasi paheksut.