MASTER CHEF SUOMI 2020
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen...mutta kun on katsonut brittien leipomiskisan, näyttää Koko Suomi leipoo tekeleet ihan surkeilta räpellyksiltä. Briteillä ihan huikeita taidonnäytteitä. Muutenkin ohjelma paljon rennompi ja hauskempi kuin Suomen versio.
Oletko tosissasi? Briteillä hirveitä rusinapullia ja-leipiä ja ulkonäkö edellä tehtyjä räpellyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian jälkkäri oli kunnianhimoton verrattuna toisten kilpailijoiden annoksiin. Mutta kukaan ei onnistunut niin hyvin, että olisi suoraan ansainnut finaalipaikan. Mielestäni Sofia pelattiin nuorena naisena ulos kisasta, mutta oli reilua antaa kaikille mahdollisuus kisata painetehtävässä.
Ei ollut reilua. Säännöt oli sovittu ja ne muutetaan, vaikka erot olivat isoja eli yksi ei osaa tuolla tasolla toistamiseenkaan paistaa pihviä oikein. Itse palauttaisin pilatun lihan ravintolassa.
Juuri näin. Säännöt muutettiin, kun huomattiin, ettei lellikit olleetkaan kärjessä. Oikeusmurha tapahtui. Yhdelle oli luvattu paikka finaaliin, mutta ei annettukaan. Laskivat sen varaan, ettei nuori nainen valita.
Toivottavasti tämä on viimeinen sarja ikinä, jossa tuon Björckin ja Sumarin naamaa joutuu katsomaan, eivät ole ruutukelpoisia, eikä asiantuntemuskaan riitä.
Sofia olisi kyllä ansainnut päästä ekalta kierrokselta finaaliin. Vähän tuli tosiaan sellainen fiilis, että nuori nainen käsikirjoitettiin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian jälkkäri oli kunnianhimoton verrattuna toisten kilpailijoiden annoksiin. Mutta kukaan ei onnistunut niin hyvin, että olisi suoraan ansainnut finaalipaikan. Mielestäni Sofia pelattiin nuorena naisena ulos kisasta, mutta oli reilua antaa kaikille mahdollisuus kisata painetehtävässä.
Ei ollut reilua. Säännöt oli sovittu ja ne muutetaan, vaikka erot olivat isoja eli yksi ei osaa tuolla tasolla toistamiseenkaan paistaa pihviä oikein. Itse palauttaisin pilatun lihan ravintolassa.
Juuri näin. Säännöt muutettiin, kun huomattiin, ettei lellikit olleetkaan kärjessä. Oikeusmurha tapahtui. Yhdelle oli luvattu paikka finaaliin, mutta ei annettukaan. Laskivat sen varaan, ettei nuori nainen valita.
Toivottavasti tämä on viimeinen sarja ikinä, jossa tuon Björckin ja Sumarin naamaa joutuu katsomaan, eivät ole ruutukelpoisia, eikä asiantuntemuskaan riitä.
Onneksi sun ei ole mikään pakko katsoa niitä ohjelmia, joissa on inhokkijuontajiasi :)
Itse en erityisemmin pidä Björckistä, enkä katso häntä muualla kuin tässä ohjelmassa. Tässä ei ole niin paljon esillä kun on muitakin dumareita, joten ei ärsytä niin paljon. Jos ärsyttäisi, vaihtaisin kanavaa. Jos hänen tyylinsä ärsyttää minua, ongelma on minulla, ei hänellä. Kuten eivät kaikki pidä minunkaan tyylistäni. Meitä on moneen junaan ja kaukosäädin ja muut kanavat on tätä varten :)
Toivottavasti Danista saadaan telkkarin ykkös mieskokki tulevaisuudessa!
Björckit, Aihiset, Sukulat ja Välimäet on jo nähty.
Onpa komea tuo Dani. Uskomattoman hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke on kovasti miesten perään. Naisia hän inhoaa.
Toi tumma kokki Dani on tosi ällö kun kokoajan kokatessaan sukii rasvasta etutukkaansa taakse, sit taas kiinni ruokaan. Yöööööök!
Olipa ylläri voittaja! Tasasta oli, tiukille meni. Mielestäni kummatkin olivat aivan huippuja ja kumpi tahansa olisi ansainnut voiton. Hienoa!
Hyvä Patrik! Mielestäni oikea voitti vaikka tykkäsin Danistakin.
Mielestäni Dani oli vahvempi kilpailija kun Patrik. Dani oli monessa tehtävässä ykkönen ja ottaen huomioon hän on 26 v versus Patrik 40 v , jolla monta vuotta enemmän kokemusta. Finaalissa kukaan muu kun Dani ei saanut 10 pistettä.
Sofia olisi ansainnut päästä finaaliin. Kummallista, että sääntöjä muutettiin keskellä kilpailua kun Sofian jälkiruoka oli ehdottomasti paras ja näin hän olisi päässyt parvelle. Dani ja Patrik olisivat sitten saaneet mitellä semifinaalissa toisiansa vastaan.
Onneksi uusimmalla kaudella ei ole tota Tomi björkkiä voi katsojakin sen
Teollisuus työtä Suomeen jotta saadaan asiat kuntoon ja leipää ihmisille.
Ei herranjestas, miten ärsyttävä tämä Michelin-Kozeen on! Kait se on sitten tietoista ja tuollainen brändi.
En mene hänen ravintolaansa edes suuresta summasta, en halua järkyttää mielenrauhaani.