HUOMIO! SINÄ, JONKA KOIRA PURI KOULUMATKALAISTA AAMULLA NASTOLASSA!
Ole hyvä ja ilmottaudu poliisille. Rikosilmoitus asiasta on jo tehty.
10-vuotias tyttäreni oli tänään n. klo 8:45 matkalla kouluun, hän kulki tuttua reittiään jota hän kulee joka aamu.
Sinä, joka tulit tytärtäni vastaan ison, pitkäkarvaisen vaalean saksanpaimenkoiran kanssa ja annoit koiran juosta edelläsi pitkässä sinisessä fleksissä. Koira tuli kulman takaa yllättäen ja tyttäreni säikähti sitä. Hän saattoi ehkä kiljaista, koska on arka ja isot koirat pelottavat. Koira tarttui tytärtäni oikeasta kädestä, hieno takki repesi pahoin ja tyttäreni kompastui puunjuureen.
Tämän jälkeen tyttö juoksi itkien kotiin, eikä omistajaa tuntunut kiinnostavan, sillä ketään ei jälkeenpäin näkynyt.
Välikohtauksesta seurauksena ikävät ruhjeet polvissa ja kämmenissä, revennyt hieno takki, jonka tytär sai eilen + kaatumisesta ruhjoutuneet housut.
LEVITTÄKÄÄ ETEENPÄIN! HALUAN SYYLLISEN VASTUUSEEN!
Kommentit (47)
Kerropa Ap millä muotoa tuo oli jotenkin koiran vika? Tai sen omistajan? Ei sun lapsella ole etukulkuoikeutta.
Sanoiko se tyttö edes mitään sille omistajalle, vai juoksiko vain pakoon? Ei kai se omistaja voi tietää minne tyttö meni, ja mitä tapahtui, jos tyttö ei jää selvittämään asiaa eikä kerro kuka on ja missä asuu.
Kuulostaa vähän siltä, että tyttö on itse saanut takin rikki, ja keskinyt hätävalheen, kun tietää että äiti suuttuu. Juttelepas sen tytön kanssa vielä.
Ja muutenkin 10-vuotiaalta aika typerää toimintaa, Ei kukaan nyt perään lähde juoksemaan.
No onhan koiranomistaja tietysti vastuussa omasta koirastaan.
Koira varmasti säikähti yhtä paljon kuin lapsi, ja käyttäytyi lajilleen ominaisesti.
En mä rikosilmoituksta moisesta tekisi, onnettomien sattumusten summahan tuo oli.
8, joo, mutta ei ole omistajan vika jos lapsi säikähtää koiraa ja kaatuu. Toi puremisjuttu on aika omituinen selitys.
Ei meidän Puppe!
Katsokaa vähän mihin ihmislapsia päästätte. Muutenkin ihan sairasta, että ihmislapsilla olisi jotenkin enemmän vapauksia liikkua kuin meidän Pupella.
Puppe on sentään lapsen korvike minulle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 17:58"]
Kerropa Ap millä muotoa tuo oli jotenkin koiran vika? Tai sen omistajan? Ei sun lapsella ole etukulkuoikeutta.
[/quote]
Tämä. Ja sitten, kysehän on vain vaatteista, jotka korvaa vakuutus.
Jos koira on purrut, niin onko puremajälki? Vai vain kaatumisjälki...
Pikkaisen ontuu nyt toi ap:n juttu, ei koiranomistaja ole kiinniolevasta koirasta korvausvelvollinen jos lapsi säikähtää ja kaatuu itse.
Jos koira repi takin, voisi omistaja tarjota jotain korvaamista, mutta jos takki meni rikki kun tyttö kaatui, niin omaan piikkiin. Muutenhan minäkin voisin mennä ulos ja pelästyä vaikka vastaantulevia lapsia ja koiria ja palstamammoja, heittäytyä maahan ja sitten valittaa, että pitää korvata, pitää korvata, kun sotkin vaatteeni pelästyessäni.
1. Koira tarttui... mutta takki repesi pahoin??? ei käy yksiin.
Kuulostaa jotenkin siltä että tyttö olisi keksinyt nopean hätävalheen.
Omituisen paljon yksityiskohtia kuitenkin. Olisikohan nähnyt tälläisen koiran, myöhemmin kaatunut ja keksinyt hyvän selityksen.
Voisitte katsoa MUUTENKIN missä ja mitä pentunne tekevät!
Tai sitten äippä keksi tarinan ihan itse perjantai-iltansa piristykseksi...
Vaikuttaa siltä, että tänään palstalla on ihan liian monta Pupen omistajaa, kun ei erityisemmin järkeviä vastauksia ole irronnut. Heti ollaan moittimassa tyttöä tuntematta tapausta, koiraa koiran omistajaa tai tyttöä.
Koiranomistajan ensimmäinen ja pahin virhe oli, että koira oli pitkässä flexissä eikä omistaja nähnyt tai pystynyt hallitsemaan koiraansa jatkuvasti. Eiköhän tuossa ole se oleellinen.
Minua ei koirat ole päässeet puremaan, mutta ärsyttää melkoisesti pyöräillä kevyen liikenteen väylillä, joissa omistaja kulkee väylän toisella laidalla ja se puppe sitten hölkyttelee toisella laidalla. Välissä roikkuu flexi, joka ei erotu tummasta asfaltista pyöräilijän silmiin. Olenkin ottanut tavaksi varmistua, että puppe siirtyy ensiksi omistajansa viereen, minne se kuuluukin, ennen kuin lähden ohittelemaan parivaljakkoa. Tämä on todella yleinen koirantaluttajan virhe: liian pitkä flexi.
Aikaisemmat vastaajat, puraisiko omatunto, kun huomasitte itsekin syyllistyneenne samaan rikkeeseen? Onko koirakoulu jäänyt teiltä ja pupeltanne väliin?
Ei se koiran omistaja ole uskaltanut lähteä tytön perään selvittämään tilannetta kun heti olisi triidi av:lla miten pedofiili jahtasi lastani koulumatkalla.
Oliko puremajälkeä? Kävittekö kuvauttamassa sen sairaalassa tai poliisilla?
Tarttui kädestä???? No jopas on hyvä selitys.