Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö rastittamaan kaikki kohdat?

Vierailija
04.10.2013 |

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013100417567141_na.shtml

Minä pystyn! Aika hauska oli.

Nykyiseen suhteeseen 28-vuotiaana, naimisiin 30-vuotiaana, lapset tehty 36 v mennessä ja nyt onnellisesti mietitään, mitä tavoitteita otetaan seuraavalle 10 vuoden ajanjaksolle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha lista. Ei kaikki halua tehdä noita asioita, vaikka voisivat. Minulla esimerkiksi ei ole koskaan ollut sellaista ystävätärtä, jonka kanssa olisin halunnut matkustella. en ole koskaan asunut yksin, enkä keksi syytä kaivata sitä.

Tosin, en ole naimisissakaan, ihan vielä ;)

Vierailija
2/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä lista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Näin toimii ihminen, joka tietää tuomitsevansa itsensä kahdeksikymmeneksi vuodeksi äidin rooliin ja elää siksi varastoon. Lista heijastelee täydelisesti käsitystä normatiivisesta elämänkulusta, jota kaikkien naisten odotetaan seuraavan. Lapsettomana minulla on vaikka koko elämä tehdä näitä asioita ja kaikkea, mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
4/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, onneksi. Tuo voi olla jonkun unelmaelämää, ei mun.

Vierailija
5/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä niin typerä. Tiedän monta, joka on mennyt 15-vuotiaana yhteen nykyisen miehensä kanssa. 30-vuotiaana on ollut perhe perustettuna, omakotitalo alla, työelämässä jo hyvin kiinni, sitten onkin alettu haikailla niitä asioita, jotka tuli nuoruudessa jätettyä väliin. Ja vähintään pettäminen sitten tulee kokeiltua, jos ei mitään radikaalimpaa keksi.

Vierailija
6/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So shallow, so shallow...

Vierailija
7/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
8/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen typerää diibadaabaa, minä olen aika vähän noista tehnyt, mutta elämänkokemusta oli jo rutkasti kun menin naimisiin 29v, takana oli jo toinen pitkä avoliitto, lapsi, yrityksen perustaminen, muuttoja kauas uusille paikkakunnille, ja exän jätin hänen alkoholisminsa takia.