Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muidenkin miehillä ongelmia ymmärtää ohjeita?

Vierailija
02.09.2020 |

"Laita koiralle se pidempi hihna" -> laittaa ihan minkä tahansa hihnan paitsi ei sitä pitkää. Selityksenä, että sillä on nyt hihna.

"Anna lapselle se mangosose ruoaksi" -> antaa lapselle porkkanasoseen. Selityksenä, että lapsi on kuitenkin ruokittu.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse miestäni ohjeistaa.

Vierailija
2/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Tollanen turha ohjeistaminen on ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä sulle.

Pitkällä hihnalla on parempi lenkkeillä ja mangososeen viimeinen käyttöpäivä oli lähempänä kuin porkkanasoseen. Katsos se on logiikkaa.

Vierailija
4/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että sinulla on jotain diktatuurimaista rajatonta valtaa määritellä mikä hihna koiralle laitetaan ja miten lapsi ruokitaan? 

Ja siinä mies on oikeassa, että lapsi on ruokittu ja vielä kaiken lisäksi paremmalla vaihtoehdolla. 

Vierailija
5/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa sinun mielestäsi on turhaa syödä ensin ne aiemmin pilaantuvat ruoat pois ja syöt mieluummin ruokia, joiden viimeinen käyttöpäivä on sadan vuoden kuluttua?

Vierailija
6/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat tulevat taas pätemään soseidenvalinta- ja ohjeistustaidoillaan. Kai tästäkin miesten mollaamisesta jotain ylemmyydentunnetta jotkut piruparat saa, jos mitään muuta menestystä ei elämässä ole.

Vierailija
7/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä sulle.

Pitkällä hihnalla on parempi lenkkeillä ja mangososeen viimeinen käyttöpäivä oli lähempänä kuin porkkanasoseen. Katsos se on logiikkaa.

Tuo on turhaa nipottamista.

Vierailija
8/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ihan on melkein eroon asti riidelty tota selittelyä, kun meillä se ei ole mitään halua tehdä omia päätöksiä vaan sönkötystä kun ei kuuntele ja mokaa. Oon sanonut et oot vapaa sanomaan että annan jotain muuta ja jos et osaa niin oma vika. Ja jos ja kun se on vaan kuuntelematonta perseilyä niin oikea tapa kommunikoida on ”oho anteeksi en kuunnellut”. Aina saa anteeksi kun pyytää, eikä asiasta jäädä edes keskustelemaan silloin. Sanon et joo ei se mitään pikkujuttu, ei jää ees mieleen koko asia. Mutta kuuntelemattomuus ja vänkääminen tuo mieleen että elän lapsen kanssa jolla ei oo mitään kunnioitusta siihen mitä sanon tai pyydän ja se hiertää, ärsyttää jne

Vierailija
9/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan itseään kunnioittava mies jaksaa enää vuonna 2020 alistua kotikurisuhteeseen jonkun ohjeistamispäällikön kanssa?

Vierailija
10/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sinun mielestäsi on turhaa syödä ensin ne aiemmin pilaantuvat ruoat pois ja syöt mieluummin ruokia, joiden viimeinen käyttöpäivä on sadan vuoden kuluttua?

Rauhoitu, Justiina. Ei niissä käyttöpäivissä niin isoja eroja ole eikä tuote pilaannu saman tien kun se kanteen painettu päivämäärä saavutetaan.

Vierailija
11/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa piilottaa ne lyhyemmät hihnat ja uudemmat sosepurkit, ettei mies vain tule tehneeksi mitään korjaamatonta erehdystä :D

Vierailija
12/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on vaikeuksia ymmärtää, ja tästä syystä anna mieheni lukea ohjeet. En voi käsittää miten te muut osaatte valita täysin epämääräisestä ohjeesta juuri sen oikean vaihtoehdon, kun itselläni on valittavana tuossa tilanteessa 6 eri toimintatapaa, joista kaikki olisivat ohjeenmukaisia. En ymmärrä tätä nyt vanhana, enkä ymmärtänyt tätä koulunpenkillä. Testit sanoo että olen nero, mutta en ole itse tätä huomannut, pelkkää harmia, ja itsensä typeräksituntemista ollut koko elämä.

Vierailija
13/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä sulle.

No, hui se sose varmasti ehti mennä pilalle kun sitä ei juuri sillä hetkellä syöty kun sinä olisit halunnut. 

Vierailija
14/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alotuksessa ei ollut mitään mainintaa käyttöpäivistä. Ihme nipottaja.

Vierailija
15/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitien ja muiden turhakemammojen klassista pätemisleikkiä ja oman vaatimattoman itsetunnon buustailua taas. ”mies ei osaa käydä kaupassa” ”mies ei osaa valita oikeaa sosetta” ”mies ulkoiluttaa koiraa väärin”

Juu, äippä, sä oot paras ja ainoa tosiosaaja 😂

Vierailija
16/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä sulle.

Lyhyellä hihnalla on helpompaa pitää koira hallinnassa ja tuskin se sose heti huomenna olisi ollut pilalla.

Vierailija
17/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap kaiken miestäsi paremmin?

Miltä kuulostaisi jos teet hänelle voileipää ja hän tulee vähän opastamaan.

Laita hieman enemmän rasvaa. Sitten hyvin huuhdeltu salaatti. Nyt sitä makkaraa. EI LIIKAA TYPERYS, en minä huuda vaan neuvon, sitten juustoa, ei sitä vaan goudaa, MITÄ TARKOITAT "SE ON LOPPU"

Vierailija
18/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että sinä jo lähtökohtaisesti olet sitä mieltä, että miehesi ei osaisi laittaa koiralla hihnaa tai ruokkia lasta, jos sinä en olisi sanomassa miten. Laitat siis itsesi miehen yläpuolelle. Miksi ei voi vain sanoa, että "voitko ruokkia lapsen?" Tuskin se mies niin tyhmä on, että antaa sille akkunestettä ilman tarkempia ohjeita.

Vierailija
19/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan itseään kunnioittava mies jaksaa enää vuonna 2020 alistua kotikurisuhteeseen jonkun ohjeistamispäällikön kanssa?

Eipä näyttänyt tämä mies alistuvan ja nyt rouva on vihainen, kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit :D

Vierailija
20/45 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikromanagerointi ja päsmäröinti ei ole seksikästä.