Oletko nähnyt yhtään maskia käyttävää miestä?
Tajusin juuri, että olen nähnyt vain naisten käyttävän niitä
Kommentit (33)
Hysteria on enempi naisten suosima laji.
Olen joo. Asun maalla, eikä täällä monetkaan maskeja käytä, mutta jotkut harvat käyttävät. Näissä on sekä miehiä että naisia.
Olen nähnyt kaupassa. Miehillä se on ollut asiallisesti, naisilla olen nähnyt että sitä maskia revitään jatkuvasti joko otsalle tai leuan alle.
Pojan yo-juhlassa lauantaina oli yksi maskimies. Ainoa maskillinen ylipäänsä koko yleisöstä.
Näin yhden maskimiehen kaupassa, mutta se otti sen pois kun kaikki katsoivat sitä kuin avaruusoliota.
Kyllä, kun matkustin junassa, niin näin useilla. Myös oma mieheni käytti.
Olen nähnyt bussissa. Äsken täällä työpaikallani kävi maskillinen taksikuski. Mies.
Päivittäin, pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä. Erityisesti nuoret näyttäisivät tsemppaavan tässä asiassa.
Junassa noita näkyy valtavasti, etenkin nuoremmilla miehillä.
Olen, sanoi käyttävänsä kun ei halua bakteereja.
Kuulemma ei välitä muista. 
Olen, varmaan yhtä paljon maskeja käyttäviä miehiä kuin naisia.
T. turkulainen
Olen nähnyt niitä enemmän miehillä, kuin naisilla. Varsinkin vanhoilla.
Yhtä monet miehet näyttävät pk-seudulla käyttävän maskia kuin naisetkin. Myös mieheni ja poikani käyttävät.
Ap:n ongelma on se, että hän ylipäänsä on ilmeisesti kiinnostunut naisista ja siksi hänen subjektiiviset havaintonsa ovat naisista. Vähän niin kuin silloin, kun olin vauvakuumeinen, näin joka puolella vain raskaana olevia naisia.
T. Hki
Vierailija kirjoitti:
Näin yhden maskimiehen kaupassa, mutta se otti sen pois kun kaikki katsoivat sitä kuin avaruusoliota.
Höpö höpö.
Päivittäin satoja. Asuinmaassani on maskipakko julkisessa liikenteessä / tiloissa.