Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On siinä hyvätkin puolensa, ettei ole ollut koskaan hyväkroppainen

Vierailija
02.09.2020 |

Koska nuorena hyväkroppaisten on varmasti vaikea hyväksyä sitä äkillistä rupsahtamista, joka meille kaikille käy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että se olisi vaikeampaa sellaiselle jolla on hyvä lähtökohta?

Vierailija
2/5 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että se olisi vaikeampaa sellaiselle jolla on hyvä lähtökohta?

Mun oma äiti esim. Oli nuorena todella hyvävartaloinen, mutta eihän se ikuisuutta kestänyt. Hänelle peilikuvan muuttuminen on ollut kova paikka.

Kun ei ole mitään menetettävää, ei tarvitse kärsiä luopumisen tuskastakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun itseäni häiritsevät enemmän omat rumat kasvot. Kroppa oli nuorena hyvä, nyt normaali/ok. Kyllä minä suren vanhenemista ja sitä, etten saanut nuorena kokea olevani kaunis. Toisinaan sitten arvelen, että joillekin kauniille ihmisille rupsahtaminen on varmasti vielä vaikeampaa kuin minulle. Mutta he ovat sentään saaneet kokea kauneuden ja sen tuomat edut, ja onhan moni vielä vanhanakin miellyttävän näköinen.

Eli asiaan liittyy monenlaisia ajatuksia. Kyllä minä olisin mielelläni ollut nuorena kaunis.

Vierailija
4/5 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut hyvä tietää se, ettei pelkkä laihuus tee kaikista kaunista, ei edes hyväkroppaista. Näin minun kohdallani.

Eipä ole tarvinnut kuluttaa aikaa elämästään tuskitellen laihdutuskuureilla ajatellen että näyttäisi hyvältä jos vain saisi kilot pois.

Vierailija
5/5 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää nuori vaan 42 ja silti koen että hyväkroppaisuudesta ja jonkinasteisesta kauneudesta on hyötyä ja iloa edelleen.

Motivoi pitämään huolta siitä kropasta mikä vaikuttaa terveyteenkin jo positiivisesti.

Jossain kohtaa olin oikeasti (+20kg) ylipainoinen ja se on kyllä totta että tuli tuskiteltua et tän läskin alla olis kaunis kroppa mutta puuttuu kaikki itsekuri