Nettikirpputoreilta ostava, milloin oletat saavasi tuotteen jonka olet maksanut?
Jos myyjä lähettää sen sinulle, mikä on maksimiaika kun voit odottaa sen tulevan?
Kommentit (6)
Olen aina hakenut itse kaiken minkä olen ostanut, ja maksanutkin käteisellä siinä hakiessani. Ei tule ihmeteltävää eikä säädettävää. Matkat on olleet yleensä muutamia kymmeniä kilometrejä, mutta pari antiikkista valaisinta olen hakenut parinsadan kilometrin päästä.
Kyllä viikossa pitäisi kirjeenä tulla perille. Jos paketti niin pyydä seurantanumero!
Lähettää pitäisi aina 2 vrk sisään siitä kun rahat näkyy tilillä.
Myyjä usein mainitsee ilmoituksessaa kuinka usein viikossa käy postittamassa.
Noudan lähes aina mutta pari kertaa olen postilla ostanut ja reilun viikon sisällä tulivat tuotteet. Odottelisin reilu 2 viikkoa, jonka jälkeen alkaisin viestimään myyjälle jos ei hän olisi jo ilmoittanut laittaneensa pakettia postiin. Toinen noista myyjistä ilmoitti minulle kun kirje lähti kuvien kera, jossa näkyi pakattu kirje osoitteellaani.
Kerran ei alkanut viikon jälkeen kuulua. Otin myyjään yhteyttä. Postilla oli mulle väärä puhelinnumero. Sitä kyllä mietin, että myyjä vastasi mulle heti yhteydenoton jälkeen ja liitti viestiin kuvakaappauksen postin viestistä, jossa kerrottiin, ettei muhun saatu yhteyttä kyseisen numeron kautta. Olikohan postin viesti tullut samana päivänä kuin omani vai oliko posti ottanut aiemmin yhteyttä, mutta myyjä ei vain ollut viitsinyt vaivautua tarkistamaan multa puhelinnumeroa? En tiedä.