Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin siivouksen,pyykkihuollon ja tiskit.Antaa olla!

Vierailija
03.10.2013 |

Ainut mitä tästä lähtien hoidan,on vauvan pyykit ja omani.Ruokaa en myöskään aio enää tehdä.

Katsotaan milloin mies ja isommat lapset tajuavat miten on asian laita ja että mun olemassa olosta on jotain hyötyäkin!

Nyt onkin jo tiskit pitkin pöytiä,petivaatteita ei ole laitettu paikoilleen,takit on eteisen lattialla ja kaikki lelut levitetty joka huoneeseen,noh mä hypin vaan yli ja olkoon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin myös tänään lapsille että on väärinpäinpäivä ja näin ollen minä makaan känny kädessä sohvalla ja he hoitaa kodin.

Ei mennyt ihan kuin strömsössä, koska pesivät sitten pyykit ilman pesuainetta ym. Mutta ovat myös 5 ja 7 että eipä se niin suuri munaus ollut.

Keittiön ja olohuoneen sekä oman huoneensa siivosivat ihan hyvin.

Vierailija
22/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha aloitus, mutta viimeinen lause kuitenkin jäi mietittymään.

Että ap:ko on ollut jälkien kerääjä? En todellakaan enää koululaisten tiskejä kerää koneeseen pitkin poikin, enkä leluja, pyykkejä jne. Jos eivät itse laita, niin sitten ne lojuvat useitakin päiviä. Alkaa heitä itseäänkin ärsyttämään, kun oma "paikka" on aina täynnä kaikkea likaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki tämän aloituksen vuonna 2013; vieläköhän siellä jutkotetaan lakossa vai onko kasvatus tuottanut tulosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme