Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkärit apuun

Vierailija
01.09.2020 |

Mulla on joitakin oireita, ja mietin, että voiko niillä olla jotain yhteyttä.

Mulla on n. puolen sentin pituinen haavauma peräaukossa, joka haisee ihan kissan tai koiran anaalirauhasilta tai vähän rautaiselta. Se on ollut siinä viikon, ja tuntuu paranevan. Siinä on sellaista valkoista peitettä vähän.

Tunsin tänään yhtäkkiä paineen tunnetta ensin alavatsalla, josta se siirtyi alaselkään. Nyt ei ole enää vatsalla, vaan tuntuu paineena ja välillä tylpältä tunteella alaselässä.

Mulla on ollut muutaman päivän rajua heitehuimausta ylösnoustessa, niin että silmissä mustenee.

Tänään tuli kauheat vilunväreet ja jotenkin ontto olo koko kehoon. Se kyllä helpottui. Tosin tätä kirjoittaessani tuo alavatsan paine tuntuu voimistuvan.

Kierto päivässä 11, kokonaiskierto 31 päivää. Ovikseen pitäisi olla viikko, mutta valkovuotoa olen havainnut todella vähän verrattuna yleisesti näihin aikoihin, ja tänään tuli pieni määrä ihan vedenkaltaista vuotoa. En muista tällaista olleen koskaan aiemmin. Raskautta en tosin epäile, sillä edellinen yhdyntä oli seitsemäntenä kierron päivänä.

Nyt alaselässä tuntuu pientä juilimista ihan lantion kohdalla, melkein pakaran puolella, mutta en pysty tarkkaan havainnoimaan kivun paikkaa. Oikea puoli.

Voiko näillä olla jotain yhteyttä toisiinsa, voiko tuo haavauma kieliä jostain pahemmasta. Peräaukko pullistuu ulospäin n. 0,5cm.

Parina aamuna ollut vähän ällö olo, mutta epäilen sen johtuvan enemmän illalla liiallisesta sokerin ja hiilarihötön syömisestä.

Olen erittäin kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Oli ne trolleja tai ihan tosissaan kirjoitettuja:)!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme