Mitä kissalle käy jos tippuu 5. kerroksesta?
Jonkun parvekkeella on kissa kävelemässä laidalla ja istuskelemassa 5. kerroksessa!!
Kommentit (11)
Kissa jää silloin orvoksi ja sen on etsittävä uusi isäntä/emäntä.
Muistaakseni kissan tsäänssit paranevat kun mennään tietyn kerroksen yläpuolelle. Eli voi heittää ihan huoletta 100. kerroksesta alas mutta 5. kerroksessa ei niin hyvä mahdollisuus selvitä.
Riippuu paljolti siitä, kuinka kova tai pehmeä alusta siellä alhaalla on vastassa, kun putoaa.
Ei se mittään se puttous, vaan se äkkipyssäys.
Meidän kissa hyppäsi 2,5 kerroksesta ja ei käynyt mitään. Tosin lopetettiin tässä hiljattain.
Tippuu jaloilleen ja murtaa koipensa.
Mun kissa tippui 5. kerroksesta, kun oli saanut auki ikkunan, jota hänen ei pitänyt saada auki. Tippui pehmeälle soralle. Hävisi kerrostalon lähellä olevaan metsikköön, löytyi vuorokauden päästä.
oli kokenut kovan tärähdyksen. Nokka oli vähän ruvella, suun sisältä onneksi ok. Takajalat oli myös saaneet vähän iskua. Koko kroppa oli muutaman päivän jäykkä ja kissa ei mielellään esim. hypännyt syliin tai sohvalle, vaan makaili lattialle, toipui onneksi kumminkin. Käytiin hänet eläinlääkärissä kuvauttamassa, ei luita poikki onneksi. Ja onneksi oli alla se osuus, jossa se pehmeä sora, eikä kova asfaltti.
Ap, jos nyt vaikka menisit kilauttamaan sen naapurin ovikelloa, että hei, teidän kissa vähän uhkarohkeasti tuolla käppäilee.
Mä oon nähnyt videon, jossa kissa asettui, kuin matoksi, kun tippui varmaan 10stä metristä. Ei käynyt kuinkaan.
Voi kuolla, katkaista koipensa, saada sisäisiä vammoja joista joko paranee tai ei, tai voi selvitä ilman naarmuakaan. Tuuripeliä. Oma kissani aikanaan selvisi naarmuitta, karkuteillä oli kyllä pari päivää.
Kissa muuttuu ilmassa liito-oravaksi. Selviää vaikka 600 metrin pudotuksesta.
Riippuu monta elämää jäljellä.