Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä, että lakkaa palelemasta?

Vierailija
03.10.2013 |

Mä palelen koko ajan. Etenkin nyt kun on viileämpää. Mulla on kädet ihan jääpalikat ja kohmeessa ja iho kananlihalla kaikenaikaa. Ei auta vaatteiden päälle pukeminen vaan tärisen kylmästä siitä huolimatta.

Tästä alkaa jo tulla ongelma kun en voi sisälläkään tehdä mitään kun tärisen kylmästä koko ajan.

Kysymys kuuluukin aiheuttaako joku tauti palelua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletappa kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
2/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 09:34"]

Googletappa kilpirauhasen vajaatoiminta

[/quote]

Se on tutkittu viime talvena. Ei mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä. Mun paleleminen rauhoittuu siinä.

Vierailija
4/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 09:36"]

Juo vettä. Mun paleleminen rauhoittuu siinä.

[/quote]Syöminen ja juominen juurkin pahentaa! Mulle tulee syömisen jälkeen aina jos mahdollista entistäkin kylmempi.

Vierailija
5/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta. Vilkastuttaa verenkiertoa.

Pidä myös huoli, että saat tarpeeksi kaloreita. Itsellä ainakin lievään alipainoon taipuvaisena tuppaa paleltamaan jos ei ole muistanut syödä tarpeeksi kaloripitoista ruokaa.

Anemia saattaa myös aiheuttaa palelua, eli jos taipuivaisuutta anemiaan entuudestaan niin kannattaa ottaa vaikka kk rautakuuri. Tai jos et tiedä veriarvojasi niin varaa tk.hon verikokeisiin aika.

Vierailija
6/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä villavaatteita, jos ihosi kestää niitä. Ohuet villaiset alusvaatteet, villaiset nilkkasukat ja villatakki. Lämpimät ulkoiluvaatteet. Hansikkaat, kaulaliina ja hattu. Talvella turkisvuoratut talvisaappaat.

Bambua tai silkkiä olevat alusasut lämmittävät.

Minä nukun yöpaidassa ja aamutakissa, villasukat jalassa. Kaksi paksua untuvatäkkiä. Olen aina palellut ja saamani kortisoni tekee minut todella viluiseksi.

Juon runsaasti vettä, mutta en pidä lämpimistä juomista. Lämpimän juoman juominen auttaa monia.

Vierailija
7/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin että täällä on kohtalotoveri. En ole edes erityisen alipainoinen, vaan suunnilleen normaalipainoinen. *Lämmin halaus*

Vierailija
8/8 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisen jälkeen nousee verensokerit, sen takia palelet.

Myös se että saatat syödä liian harvoin ja kroppasi ei kokoajan toimi kunnolla. Eli syö kerralla vähemmän mutta lisää annoksia.

Se vedenjuontia suositellut, lisään että sun tarttee siis juoda vähän enempi pitkin päivää. Vähitellen tilanne korjaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi