Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainostus blogeissa ärsyttää

Vierailija
02.10.2013 |

Olenko ainoa jota kyllästyttää totaalisesti blogeissa tapahtuva mainonta? Tuntuu, ettei monissa suosituissa blogeissa enää muuta sisältöä olekaan kuin erilaiset yhteistyökampanjat. Ja samat kampanjat useissa blogeissa samaan aikaan, gaaah.. En myöskään yhtään jaksa blogiarvontoja, eikö kaikilla ole ihan riittävästi turhaa roinaa nurkat täynnä muutenkin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ja minusta on todella omituista, että bloggaajat puolustelevat tätä mainostouhua sillä, että "bloginpito on niin aikaavievää ja rankkaa, että kyllä siitä on kiva saada jotain hyötyä..." Hei haloo - eikö bloginpito olekaan vapaaehtoista???

Vierailija
2/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilykin on vapaaehtoista ja teen sitä ihan omaksi ilokseni, mutta jos joku maksaisi minulle siitä että pidän vaikka k-kaupan teepaitaa aina lenkillä käydessäni niin toki tekisin sen. Väitättekö ettette itse ottaisi blogiinne mainoksia, jos teillä olisi suosittu blogi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ja tosiaan samat kampanjat joka blogissa. Ja joltain samalta firmalta saadut tuotteet, AARGHHH!

Ja nro 3, täällä on toinen nainen vastaiskuusi. En koskaan mene blogien linkeistä kauppoihin.

Vierailija
4/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä niin ärsyttää? Tuntuuko ap:sta että jonkun tuntemattoman bloggarin blogistaan saama hyöty on sinulta pois? Blogimainonta tuskin tulee ainakaan vähenemään tulevaisuudessa vaan mainonta on koko ajan siirtymässä enemmän ja enemmän digitaaliseen mediaan, someen jne.
Ja roikutte itsekin tällä vauvasivustolla joka on täynnä mainoksia ja bannereita jopa keskusteluviestien väleissä.

Vierailija
5/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omuisia ootte.

Se ei todellakaan ole keltään pois.

Taidatte olla kateellisia viherterroristeja?

Vierailija
6/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:38"]

Ja roikutte itsekin tällä vauvasivustolla joka on täynnä mainoksia ja bannereita jopa keskusteluviestien väleissä.

[/quote]

En mä vaan nää yhtään mainosta/banneria tällä palstalla, koska AdBlock.

Vierailija
7/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimainonta on kyllä tosi samanlaista kaikilla. Isot portaalit ja bloggaajien perustamat firmat tekevät sen että kaikilla on samaan aikaan sama kampanja käynnissä, ja se ärsyttää.

Vierailija
8/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo re:fashion portaalikin on täynnä mainoksia ja ostos/blogilahjatuote-esittelyjä. Pelkkää ostamista ja tavaraa täynnä kaikki blogit. Umpitylsää!

Vierailija
9/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi uusissa fiksuissa blogeissa käsitellään muitakin aiheita kuin ostamista.

Vierailija
10/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:38"]

[/quote]

En mä vaan nää yhtään mainosta/banneria tällä palstalla, koska AdBlock.

[/quote]

Sitten varmaan kannattaa pitää sen henkilökohtainenkin AdBlock päällä eikä mennä niihin blogeihin ärsyyntymään. Oletkos vähän yksinkertainen kun menet aina uudelleen ja uudelleen johonkin blogiin mikä ärsyttää? Lue vaikka kirjoja tai puhelinluetteloa äläkä mene blogeihin ärsyyntymään.

Vierailija
11/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät blogit on muuttuneet mainosblogeiksi suosion saatuaan. Olen vaan sitten lopettanut lukemisen ja siirtynyt uudempiin pikkublogeihin.

Vierailija
12/14 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se ärsyttää, että aiemmin blogeissa on ollut ihan lukemistakin. Nyt tietyt blogit keskittyvät vain ja ainoastaan mainontaan. Ei kiinnosta..

Vierailija
13/14 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mutta siksi en luekaan noita mainostusblogeja.

Vierailija
14/14 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen, mutta en koskaan klikkaa mainoksia, enkä mene postausten linkeistä kauppoihin. Yhden naisen vastaiskuni :D (joka ei asiaa tietenkään miksikään muuta)