Olen hakenut jo 60 ilmaista kangasmaskia!
Helsingissä saa 4 maskia kerralla, maskeja jaetaan monessa paikassa eikä missään ole sanottu, ettei maskeja saisi hakea useampaakin kertaa.
Kommentit (15)
Jyväskylässä jaetaan kertakäyttöisiä
En ole hakenut yhtäkään. En halua lähteä julkisilla jopa tunnin bussimatkalle. Olisivat tämänkin voineet hoitaa paremmin.
Käy saman tien Kauniaisissa. Siellä jaetaan käytettyjä kangasmaskeja.
Ebin :DDDdddd
Askarteluvinkki: tee niistä ilmaismaskeista kauppakassi.
Siis kangasmaskejako jaetaan? Luulin, että kertakäyttöisiä!
Itse en tosin kuulu siihen ryhmään, jolle nuo ilmaiset jaettavat on tarkoitettu. Olen ostanut ihan omalla rahalla 400 kertakäyttöistä maskia. Niitä kuluu viisihenkisessä lapsiperheessä, jossa lapset menevät julkisella kouluun ja minä en voi tehdä etätöitä.
Joidenkin tyyliin kuuluu hakea kaikki, mitä ilmaiseksi saa. Ne joille tuote tms on tarkoitettu antaa ilmaiseksi, voivat olla ilman. Tämä ajatusmalli on yleensä hieman varakkaammilla yleinen. Minulle, minulle, kaikki ilmainen minulle. Ahneella on toivottavasti se *askainen loppu.
Jakaisinpa hakea minäkin jostain, mutta aika ja vaiva. Ehkä tilipäivänä sitten kaupasta, vaikka olisi muutakin käyttöä rahalle.
Minäkin ompelen ja jaan ilmaisia kangasmaskeja. Mulla on laaja tuttavapiiri, niin päätin että ilahdutan ihmisiä antamalla niitä heille ihan vaan hyvän tahdon eleenä. En vaan käsitä, mitä teet niin monella. Myytkö vai ihan vaan keräämisen ilosta täytät kotiasi kangasmaskeilla?
Niistä saa hyvät kikkelikotelot. Ei tarvii pikkuhousuja kun laittaa tuollaisen alapäähänsä.
Niin minäkin! Käytän niitä kaffeen suodattimina
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kauniasten maskit ei ole käytettyjä. Ne on halvan, kotitekoisen näköisiä ja niiden kuminauhat on kärsinyt pesussa niin että ne voi hyvin näyttää käytetyiltä. Mutta ne on ihan uusia, pesty vaan niin että ne voi ottaa käyttöön vaikka suoraan pussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniasten maskit ei ole käytettyjä. Ne on halvan, kotitekoisen näköisiä ja niiden kuminauhat on kärsinyt pesussa niin että ne voi hyvin näyttää käytetyiltä. Mutta ne on ihan uusia, pesty vaan niin että ne voi ottaa käyttöön vaikka suoraan pussista.
Maskia ei ole tarkoitus käyttää leikkaussalissa, steriilissä ympäristössä. Siksi on täysin aiheetonta pestä maskit "steriileiksi", niin että ne jo uutena rispautuvat.
+90 asteen pesusta ei ole mitään etua, kun maski laitetaan naamalle. Eivät esim. suuhun laitettavat pillitkään ole steriilejä. Eikä ravintolan ruokailuvälineet.
Miksi tyytyä yhteen kun voi saada enemmän?