Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle soitti joku outo numero vastasin niin sieltä kuului

Vierailija
01.09.2020 |

englanninkielistä miesäänen puhetta. Mikä se oli? Sammutin heti puhelun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huijauspuhelu todennäköisesti. Muka Microsoftin tuesta esimerkiksi tai joku sijoituspalveluiden kauppaaja.

Vierailija
2/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on tullut huijauspuheluita aika yleisesti viime aikana, jossa on väitetty soitettavan microsoft-tuesta. Ehkä tämä oli sellainen. Minulle itselleni tuli näitä peräti kolme samana päivänä, aina eri numeroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko numero +3983032575?

Vierailija
4/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain huijauspuheluja. Mullekin soitti joku, joka selitti olevansa Microsoftilta ja että hänellä oli tärkeää tietokoneeseeni liittyvää asiaa. Oli afrikkalainen aksentti. Sanoin että en usko, yrität huijata ja suljin puhelimen. Olisi voinut sulkea heti, mutta teoriassa se olisi voinut olla työasia. Toisaalta kaikki asialliset yhteydenotot tulevat nykyään sähköpostilla.

Vierailija
5/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko numero +3983032575?

Ei vaan numero oli +351461115068.

Vierailija
6/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitetaan nykyään joka päivä ihme numeroista, en vastaa. Vain tuttuihin numeroihin vastaan. Kyllä on kummalliseksi mennyt maailma kun ei enää puhelimeenkaan uskalla vastata.

Vierailija
7/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitetaan nykyään joka päivä ihme numeroista, en vastaa. Vain tuttuihin numeroihin vastaan. Kyllä on kummalliseksi mennyt maailma kun ei enää puhelimeenkaan uskalla vastata.

On mennyt tosiaankin kun pitää puhelinta pelätä.

Ap.

Vierailija
8/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli kuuma puhelu kun piti oikein sammuttaa. se on kaupunkitarina että pelkällä vastaamisella voisi menettää rahaa, ei ole mitään kyllä-sanojen metsästäjiä. 

Vierailija
9/9 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...PRÖÖÖT!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi