Minulle soitti joku outo numero vastasin niin sieltä kuului
englanninkielistä miesäänen puhetta. Mikä se oli? Sammutin heti puhelun.
Kommentit (9)
Ainakin on tullut huijauspuheluita aika yleisesti viime aikana, jossa on väitetty soitettavan microsoft-tuesta. Ehkä tämä oli sellainen. Minulle itselleni tuli näitä peräti kolme samana päivänä, aina eri numeroista.
Ne on jotain huijauspuheluja. Mullekin soitti joku, joka selitti olevansa Microsoftilta ja että hänellä oli tärkeää tietokoneeseeni liittyvää asiaa. Oli afrikkalainen aksentti. Sanoin että en usko, yrität huijata ja suljin puhelimen. Olisi voinut sulkea heti, mutta teoriassa se olisi voinut olla työasia. Toisaalta kaikki asialliset yhteydenotot tulevat nykyään sähköpostilla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko numero +3983032575?
Ei vaan numero oli +351461115068.
Mulle soitetaan nykyään joka päivä ihme numeroista, en vastaa. Vain tuttuihin numeroihin vastaan. Kyllä on kummalliseksi mennyt maailma kun ei enää puhelimeenkaan uskalla vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitetaan nykyään joka päivä ihme numeroista, en vastaa. Vain tuttuihin numeroihin vastaan. Kyllä on kummalliseksi mennyt maailma kun ei enää puhelimeenkaan uskalla vastata.
On mennyt tosiaankin kun pitää puhelinta pelätä.
Ap.
nyt oli kuuma puhelu kun piti oikein sammuttaa. se on kaupunkitarina että pelkällä vastaamisella voisi menettää rahaa, ei ole mitään kyllä-sanojen metsästäjiä.
Joku huijauspuhelu todennäköisesti. Muka Microsoftin tuesta esimerkiksi tai joku sijoituspalveluiden kauppaaja.