Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisuri poistettu aamulla, yhä vuotaa verta..

Vierailija
01.10.2013 |

Koska syytä huoleen? Kauanko tuon "kuuluisi" vuotaa? Milloin ei ole enää normaalia että vuotaa? Tuppua on saanut vaihtaa usein. Ja silti valuu myös kielelle ajottain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vielä normaalin piikkiin! Jos aamulla yhä vuotaa, mene näytille. Yö tietysti voi olla inhottava, pitää ehkä nukkua puoli-istuvassa asennossa.

Syö ja juo vähän, mutta kylmää! Vaikka jäätelöä, mehujäätä ja jääkaappikylmää mehua tai vettä. Aluksi sitä tuppoa pitää purra kovaa, tässä vaiheessa pitäisi antaa olla jo rauhassa että asettuu.

Vierailija
2/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun aamulla herärin oli sellanen verihyytymäröllykkä koko posken mitalla.

Ja tyyny veressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän tee mitään fyysisesti rasittavaa?

Vierailija
4/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi purinkin kovaa ja lepäilin ainakin pari tuntia. Nyt pidän sitä tuolla hampaiden välissä. En ole syönyt tänään mitään, mehukeittoa sain äsken alas kun varovasti pillilla join. 

Ilmeisesti ei passaa mennä koiria lenkittämään tänään. 

Pikku hiljaan alkaa oksettamaan tämä veren maku

Vierailija
5/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:16"]

ethän tee mitään fyysisesti rasittavaa?

[/quote]

en ole tehnyt, pyykkejä hissukseen laittanut. Muuten vaan ollut ja öllöttänyt. Ei oikein jaksakkaan mitään kun vaan pari lasia mehukeittoa litkinyt.

Vierailija
6/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:10"]

Menee vielä normaalin piikkiin! Jos aamulla yhä vuotaa, mene näytille. Yö tietysti voi olla inhottava, pitää ehkä nukkua puoli-istuvassa asennossa.

Syö ja juo vähän, mutta kylmää! Vaikka jäätelöä, mehujäätä ja jääkaappikylmää mehua tai vettä. Aluksi sitä tuppoa pitää purra kovaa, tässä vaiheessa pitäisi antaa olla jo rauhassa että asettuu.

[/quote]

hitsi vie kun aamulla pitäs mennä töihin, kiva mennä hoitamaan toisia tuppo poskessa :D

Vierailija
7/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta hammas on poistettu?

Vierailija
8/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaaan ime pillillä!! Lue ohjeita netistä! Mulla vuoti pari päivää niin että näky et tiputtaa ja sit loppu. 

Vierailija
9/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 15:23"]

Älä vaaan ime pillillä!! Lue ohjeita netistä! Mulla vuoti pari päivää niin että näky et tiputtaa ja sit loppu. 

[/quote]

niinhän minä tuolt netistä luin ettei pillillä saisi imeä mutta kun ei pysty oikein muutenkaan. En halua nälkäänkään nääntyä. Imin oikeasti tosi varovasti ja ns toiselle puolella.

Hammas poistettu aamulla vähän jälkeen klo 10.

Vierailija
10/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mut älä oikeesti ime ku se hyytymä lähtee sit helposti pois. Syö jotain kylmää ja pehmeetä vähä kerrallaa toisella puolella. 

Mäki yritin eka imee pillillä ku tuntu paremmalta mut pari pvää poiston jälkeen piti hakee sit 7pvää kestävät 2 ab-kuuria. Loppu just viime la. Kivut kesti melki enemmä tai vähemmä sinne asti ja yks yläviisuri vedettiin. Pari päivää poiston jälkeen alko kivut kovenemaan ja suuhun tuli tosi paha maku! Verta ei enää kuitenkaa vuotanut.. 

Vierailija
11/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä verta nyt yksi päivä ainakin.

Vierailija
12/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla oo marevan-lääkitystä? Ootko terve?

Vierailija
13/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse antibiottikuurin jo tänään, koska ensi viikolöa edessä toisen  iisurin poisto jonka vuoksi tänään hammaslääkärissä kävin 

ja toiselle vieraalle ei ole mitään lääkityksiä käytössä ja terve olen.

Mitenhän sitä onnistuisi syömään lusikalla mehukeittoa kun tuppo suussa.. Nyt siis saanut pillillä imeskeltyä vaika tuppo paikallaan.

kääk, mä näännyn vielä nälkään. Muulle perheelle tuosaa ruoka tulosa ja ah jos tuota saisi syödä!!!

Vierailija
14/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoti verta kolme vuorokautta. Tyynykin ole veressä öiden jälkeen.

Vierailija
15/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tuppoa pidetään max tunti jonka jälkeen pois. Sit seuraavan kerran jos rupee kunnolla vuotaan. Ei sitä kuulu pitää tunti tolkulla ja verta vuotaa aina vähä. Eri asia jos solkenaan nii että koko suu on veres kokoajan

Vierailija
16/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tää nyt sit on, kuumetta meinaa nostaa.

Olo tuntunut kauhean väsyneeltä ja pistin vain syömättömyysen piikkiin. Paleli myös. Nyt ihan sellanen pöhnänen olo ja mittari näytti 37.

ja normi lämpö just just 36

Vierailija
17/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän elimistö reagoi ku luusta vedetään jotaki pois. Jännitys ja syömättömyysti vaikuttaa kans. Jos ei enempää nouse niin kai normi reaktio. Itellä tais nostaa samalla tavalla 

Vierailija
18/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vaikka tulehdus tuli nii ei lämpöä nostanu. Sillo aluks vaan. Sulla onneksi ab jo heti alusta asti! 

Vierailija
19/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin kun poistettiin toiselta puolelta. Menin vaihtelemaan tuppoa ja vahingossa nostin jotain niin että alkoi vuotaa. No sen leegon kohdalla onkin sitten kuoppa mihin menee välillä mtiä sattuu.

Toisella puolella purin samaa tuppoa ja olin varmuuden vuoksi hiljaa ja suht tekemättäkin aika kauan ja hyvin parani. 

Nämä molemmat siis ylhäältä poistettu eikä tarvinnut mitään särkylääkettä tms otttaa poiston jälkeen. 

Vierailija
20/23 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume voi kuulua asiaan onneksi sulla jo ab kuuri. Mutta älä mene huomenna töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan