Miksi Maarit Hurmerinta piilottelee isoäitiyttään?
En voi ymmärtää mistä syystä Maarit jättää täysin huomiotta julkisuudessa seikan että on kouluikäisen lapsen isoäiti?? Joskus siitä mainittiin, vuosia sitten mutta nykyään hän sivuuttaa sen täysin.
Kuvitteleeko että nolo pinni lisäketukassa tekee hänestä kuusikymppisenä jotenkin niin nuoren näköisen ettei häntä arvaisi nelikymppisen miehen äidiksi? New flash: ei näytä.
Jotenkin erittäin loukkaavaa. Viime viikolla Puoli seitsemän-ohjelmassa tyttärensä sanoista kävi ilmi että tekee päivittäin (haloo!?) Jannalle ja veljellensä vielä ruokaa. Miksi poika ei ruokaile perheensä kanssa tai miksi ei lapsenlasta kutsuta mukaan?
TODELLA outo kuvio vaikka Hurmerinnoista muusikkoina olen aina pitänytkin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
J.Karjalaisella on poika Väinö ja hänestäkään en ole nähnyt yhtään lehtijuttua. Onpa kummallista.
Ei hän myöskään koskaan ole poikansa olemassaoloa jättänyt sanomatta, jos perheestä on puhe.
Jännä mitä mielipiteitä täällä. Itse olen kiinnittänyt jo vuosia samaan asiaan huomiota,
ja todella erikoiseksi asian tekee tämänpäiväinen Iltiksen jutun lausunto (vaikka kuinka koettaisitte asiaa pois selittää!) jossa Maarit NIIN kovasti toivoo pääsevänsä isoäidiksi, wtf?! Hänhän jo ON kahden aikuisikää lähentelevän lapsen mummo, eikä mikään länkytys "ei halua poika olla julkisuudessa" väännä normaaliksi tuota lausetta. Se ei ole julkisuutta kun tunnustaa lapsenlapsensa.
Väkisinkin miettii, että ovatko välit lähes poikki, todennäköisesti heidän nelikymppinen poikansa ei ole jokapäiväinen isä lapsilleen ollut (kuka aikuinen perheenpää kävisi äidillään syömässä päivittäin?!), joten ei myöskään Maarit ja Sami käytännössä ole isovanhempiakaan.
En tiedä ketään julkisuuden ihmistä, joka tekisi noin. Eihän esim. Katri Helenan lapset ole ikinä olleet kuvissa tai jutuissa, mutta on maininnut heidät ihan aina, tietenkin. Samoin Paula puhuu pojastaan jne. Kukaan ei Maaritin tapaan suorastaan hävitä puheistaan poikansa ja lastenlasten olemassa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä mitä mielipiteitä täällä. Itse olen kiinnittänyt jo vuosia samaan asiaan huomiota,
ja todella erikoiseksi asian tekee tämänpäiväinen Iltiksen jutun lausunto (vaikka kuinka koettaisitte asiaa pois selittää!) jossa Maarit NIIN kovasti toivoo pääsevänsä isoäidiksi, wtf?! Hänhän jo ON kahden aikuisikää lähentelevän lapsen mummo, eikä mikään länkytys "ei halua poika olla julkisuudessa" väännä normaaliksi tuota lausetta. Se ei ole julkisuutta kun tunnustaa lapsenlapsensa.
Väkisinkin miettii, että ovatko välit lähes poikki, todennäköisesti heidän nelikymppinen poikansa ei ole jokapäiväinen isä lapsilleen ollut (kuka aikuinen perheenpää kävisi äidillään syömässä päivittäin?!), joten ei myöskään Maarit ja Sami käytännössä ole isovanhempiakaan.
En tiedä ketään julkisuuden ihmistä, joka tekisi noin. Eihän esim. Katri Helenan lapset ole ikinä olleet kuvissa tai jutuissa, mutta on maininnut heidät ihan aina, tietenkin. Samoin Paula puhuu pojastaan jne. Kukaan ei Maaritin tapaan suorastaan hävitä puheistaan poikansa ja lastenlasten olemassa oloa.
Tämä
Maarit ei todellakaan ole "suojellut" pöljää Jannaa julkisuudelta (vaikka olis pitänyt) eli vedän saman johtopäätelmän: poika ei halua olla lapsuudenperheensä hörhöjen kanssa missään tekemisissä ainakaan siten että joku saisi siitä tietää.
Koko perhe on julkisuustyrkkendaaleja paitsi jostain hemmetin syystä tereveenä säilynyt poika. Monet perheen kanssa työtä tehneet muusikot, kuvausassarit yms ovatkin todenneet että tämä perhe luulee olevansa se tämän maan kuningaspari tyttärineen... Kandeisko kiinnittää näiden kuninkaallisten kiinnittää vihdoin huomiota myös heitä "vähempi arvoisiin" ihmisiin...
Se ON outoa. Poikaa ei näkynyt edes Jannan häissä, kertoi yksi vieraista.
Vierailija kirjoitti:
J.Karjalaisella on poika Väinö ja hänestäkään en ole nähnyt yhtään lehtijuttua. Onpa kummallista.
Väinö on sanonut isälleen, että isä puhuu vaan omasta puolestaan.
Väinö puhuu itse itsestään jos haluaa...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:13"]
Ozzy Ozzbornella on tytär, joka ei juuri koskaan poseeraa yhdessä perheensä kanssa. Se voi todellakin olla lapsen toive, ettei häntä tuoda esille. Kaikki eivät nauti julkisuudesta tai halua tulla tunnetuksi sen ja sen tyttärenä/poikana.
[/quote]
Sen verran on Aimeesta sanottu tuohon tulee vissiin joku heittomerkkikin,mutten tiedä miten joten joku ken osaa voi kirjoittaa sen oikein - että nimi ja se, että muutti sarjan ajaksi pois kotoa, koska ei halunnut julkisuutta. Pari kertaa taisi kuitenkin vilahtaa.