Someton syyskuu
Kuinka moni osallistuu tähän haasteeseen?
Itse ajattelin osallistua ja poistin oman fb-tilin ja Instagramin syyskuun ajaksi. Huomasin joku aika sitten että menee ihan liikaa aikaa somessa roikkumiseen ja täytyy myöntää että olen koukussa.
Aamu on mennyt hieman äreissä tunnelmissa kun en ole voinut aamukahvia juodessa selata ryhmiä ja instaa. En olisi uskonut että olen someriippuvainen. Pakko pysyä lujana nyt!
Kommentit (5)
Ei kai niitä poistaa tarvitse kokonaan, jos aikoo myöhemmin käyttää vielä?
No se alkaa siitä, että et tule koko kuun aikana tännekään. Tämä lasketaan someksi myös.
Kuukausi ilman vauvista parantaa mielenterveyttä taatusti. Tulet olemaan onnellisempi, kun et näe esim. kiltti miesten valitusta.
Itse luovuin joku aikaa sitten älypuhelimesta kokonaan. En koe, että olisin ollut koukussa, mutta mua alkoi niin ärsyttää, miten ihmisten käytöstavat ovat kadonneet ihan täysin. On tullut uusi, hyväksyttävä tapa, että puhelimen saa kaivaa esiin kesken kaiken - vaikka kahvipöydässä. Kärsivällisyyttá ei enää ole, kun "hei pitää heti googlettaakin se". Kaikki tieto pitää saada heti.
Olin aiemmin 5 kk julkisen wifin varassa, kun jotenkin netin hankkiminen uuteen kotiin jäi ja sitten huomasin, että pärjään loistavasti ilmankin. Välttämättömät menin sitten tekemään läppärin kanssa esim johonkin kahvilaan pari kertaa viikossa.
Tsemppiä kokeiluun! Tylsyys on paras keino saada oma luovuus esille :)
Poistin fbn instassa en juuri muutenkaan pyöri. Aihe vapaa on kyllä tosi paha some mulle! Siitäkin pitäs päästä eroon.