"Näkymätön" instagram tili
Avasin eilen ensimmäisen instagram tilini. Huomasin että siinä on ihan kätevä seurata tiettyjä uutiskanavia joita seuraan. En avannut tiliä siis omalla nimelläni, mutta puhelinnumeron pyysi. En halua julkaista mitään omalla nimelläni, joten en halua että minuakaan "seuraa" kukaan.
No äsken sain ilmoituksen että eräs työpaikaltani seuraa minua! Miten ihmeessä kun en ole laittanut omaa nimeäni, vain tosiaan tuon puhelinnumeron. Mistä ihmeestä hän on saanut tiedon että olen rekisteröitynyt ja miten tämän voi estää ettei kukaan pysty omilla tiedoillani löytämään tiliäni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
"kätevä seurata uutiskanavia" :D
Muiden julkaisuja, julkkikset yms haluat seurata, vai?Miksi kiinnostaa muiden tekemiset.
Uutisia näkee/ kuulee muutenkin liikaa.
Asiahan ei sinulle kuulu, mutta en seuraa yhtäkään yksittäistä henkilöä.
En julkisuuden enkä tavallista pulliaista.
Nyt on yhdessä paikassa muutama itseäni kiinnostavan aihepiirin uutiset samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi avaat mitään tiliä, jollet halua että sinua "nähdään."
Ap on mies, joka haluaa käydä siellä läähättämässä puolialastomien, digitaalisesti manipuloitujen nuorten naisten herutuskuville, mutta ei halua tuttujen tietävän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kätevä seurata uutiskanavia" :D
Muiden julkaisuja, julkkikset yms haluat seurata, vai?Miksi kiinnostaa muiden tekemiset.
Uutisia näkee/ kuulee muutenkin liikaa.Jännä kommentti ihmiseltä, joka kuitenkin itse on noin kiinnostunut määrittelemään toisten asioita!
Monella yrityksellä/seuralla on fb tili, jonka kautta lähetetään yrityksen/seuran toimintaan liittyvää infoa.
Jännä kommentti ihmiseltä, joka kuitenkin itse on noin kiinnostunut määrittelemään toisten asioita!