Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muista ihana pukea vauvoja? Mulla on kuukauden ikäinen ja olen ostanut aivan ihania vaatteita sille.

Vierailija
18.07.2006 |

Mä vaihdan sille vaatteet ainakin neljästi päivässä :) Mutta kun se on niiiin suloinen!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta nyt toisen kanssa olen iloinen, jos kaapista löytyy edes puhtaat ja sopivat vaatteet päälle. Niin, enkä edes vaihda niitä pikkupukluista, pyyhin puklut vaan paperilla pois.

Vierailija
2/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoisen kanssa höösäsin minäkin.

Nyt kolmannen kanssa on jo järki päässä muutenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylläkään olisi huvikseni jaksanut vaihdella niitä.

Vierailija
4/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin prismassa toissapäivänä valtavasti itkevän pikkuisen jolla hienot mutta voi niin kuumat vaatteet

Vierailija
5/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa hommaa

Vierailija
6/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paan tai muualle omasta kotipihasta niin kyllä katson mitä lapsi laittaa päälleen. Miehen en anna valita lapselle vaatteita aamuisin vaan pistän aina itse valmiiksi lattialle puettavat vaatteet, olen esim. tarkka siitä, että on jotenkin sävysävyyn ja etteivät sukatkaan ole täysin eriväriset kuin muu asu. Pikkutarkkaa ja turhaa ehkä, mutta minusta on kiva, että lapsi on hyvin puettu. Katsonhan minä itsekin peiliin aamuisin, valitsen vaatteet, laitan tukan ja meikkaan, miksi en siis samalla tavalla kiinnittäisihuomiota lapsen ulkonäköön. Kohta se tulee kuitenkin se aika, kun en voi enää (ainakaan samassa määrin) vaikuttaa lapsen habitukseen. Niin kauan kuin lapselle on ihan sama, mitä hän ylleen vetää minä tykkään hösätä sen kanssa. Viimeksi eilen sekosin täysin lastenosaston alessa!

Vierailija
7/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteita ihana hankkia. Ja sit osa voi jäädä käyttämättä. Meillä on yksi vuotiaalla aivan liikaa vaatetta.

Vierailija
8/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdan kaksosille vähintään viidesti päivässä.... HEHHEH. Juu ei todella aika riitä moiseen. Päivä- ja yövaatteet erikseen ja sitten tarpeen mukaan jos likaantuu. Ap taitaa pitää myös pyykin pesusta ;).

Vierailija
9/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet ja muoti ja erilaiset lelut ja kirjat ja niiden ostelu ja lastenhuoneen sisustus olisi varmaan kaikki oikein kivaa. Hemmottelisin lapsen ihan pilalle, niin kauan kun se ei itse ilmaisisi mielipiteitä taikka älyäisi haluta sitä samaa, mitä minä tahtoisin sille shoppailla...

Ja ei, ei olla hommaamassa lapsia :)

Vierailija
10/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaa yli vaipan, puklaus jne.

Ja luonnollisesti myös itseltä piti samojen eritteiden takia vaihtaa vaatteita, joten muistan, ettei paljon naurattanut se päivä, varsinkin kun itseltäni oli ainakin vaatteet jo loppua touhussa.

Vierailija
11/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes sitten alkoi se kauhea pulautteluvaihe. Sitten saikin koko ajan olla vaihtamassa vaatteita. Se oli rassaavaa välillä, just kun sai puhtaat ylle, niin eikö se taas puklannut. Molemmat lapseni ovat olleet vauvana kovia pulauttelijoita.

Vierailija
12/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta (vauva 6,5kk ja 2 isompaa lasta (2v 6kk ja 4v 10kk) ja kaikille on niin valtavan ihanaa ostella/kustomoida kuteit ja vaihtaa niitä usemman kerran päivässä. Btw vaihdetaan miehen kanssa itsellemmekin vaatteita tiuhaan tahtiin päivän mittaan :) Joten mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä :) 2 isompaa muksuu on valtavan kiinnostuneita vaatteista ja tykkäävät itsekin vaihdella ja katsella mikä sopis ja mikä ei :)

Vierailija
13/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. h&m:ssa kattelemassa niitä ihania lasten vaatteita. Ollaan saatu paljon vauvan/lasten vaatteita käytettynä, joten jäi ostamatta ne ihanat ja suloset vaatteet.

Vierailija
14/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siksi, kun puklas niin valtavasti! Vaan kauniit vaatteet puin minäkin:)

Vierailija
15/15 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorimmainen on nyt 8,5kk ja vaatteiden vaihto on hurjaa puuhaa. Kyllä ap:llakin vaatteiden turha vaihto häviää, kun muksuu rupeaa laittamaan kampoihin.