Facebookki tarjoo kaveriksi ihmistä jota en tunne, eikä
meillä ole yhteisiä kavereita. Nyt tuli mieleen, että katsooko kyseinen ihminen profiiliani usein vai miten häntä on keksitty ehdottaa minulle kaveriksi?
Kommentit (4)
Mullekin facebook tarjoaa ihmisiä, joita en tunne. Mulla ei facessa ole yhtään kaveria (ihan tyhjä profiili muutenkin), nämä ihmiset joita mulle tarjotaan, ovat tyyppejä, joiden joku kaveri on lähettänyt minulle sähköpostia. Ihan järkyttävää kyttäystä oikeasti, sitä ei vaan helposti huomaa ja monet ihmiset ovat välinpitämättömiä. Minä en kyllä ole.
Minullekin on monta kertaa nyt tarjonnut sellaista ihmistä jota en tunne mistään eikä tällä ihmisellä ole edes kaverina ketään sellaista jonka tuntisin.
On etsinyt sun nimistä ihmistä tai tosiaan jonkun kaverin näkymätön kaveri tai samalla sähköpostilistalla (koulu, harrastus).
Mulle fb tarjoaa aika ajoittain miehen siskoa kaveriksi. Siitä tiedän, että on etsinyt mua nimellä. Ehkä katsoo profiilikuvaani, kun mitään muuta tietoa musta ei näy.
Hän lienee kaverina jollain kaverillasi joka on piilottanut kaverit näkyvistään eli näet vain yhteiset kaverit. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitin.